Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik Działu Marketingu

badaj.to Sp. z o.o.O firmie

  • Żelazna 1
    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

badaj.to Sp. z o.o.

Żelazna 1

Katowice

badaj.to Sp. z o.o. czyli Śląskie Laboratoria Analityczne to renomowana firma, działająca na rynku medycznym od 1991 roku, współpracująca z ponad 400 współpracownikami i posiadająca swoje placówki w blisko 100 lokalizacjach.

Świadczymy profesjonalne usługi laboratoryjne dla placówek medycznych oraz pacjentów indywidualnych na terenie województwa śląskiego, małopolskiego, opolskiego i łódzkiego oferując im wsparcie a także wysoką jakość, dokładność i rzetelność wydawanych wyników.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Pracownik Działu Marketingu

Zakres obowiązków:

  • udział w tworzeniu oraz realizacji strategii marketingowej marki
  • aktywne proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu poprawę jakości kanału e-commerce oraz zwiększenie sprzedaży
  • odpowiedzialność za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
  • prowadzenie profili w mediach społecznościowych
  • tworzenie i publikacja contentu w mediach społecznościowych oraz tworzenie tekstów na potrzeby działań marketingowych
  • tworzenie treści (content marketing)
  • organizacja eventów, nadzór nad produkcją materiałów marketingowych
  • monitoring osiąganych wyników działań marketingowych
  • dbanie o spójność komunikacji marki

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane: marketing)
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • umiejętności analityczne, duża kreatywność
  • znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, Canva czy Salesmanago
  • doświadczenie w tworzeniu tekstów na potrzeby marketingu i reklamy
  • praktyczna znajomość i umiejętność poruszania się w systemach zarządzania treścią (WP)
  • znajomość pakietu MS Office
  • znajomość i umiejętność praktycznego wykorzystania Facebook Ads, mechanizmów SEO/SEM, e-mail marketing oraz narzędzi do monitorowania i analizy social media
  • nastawienie na współpracę z zespołem
  • znajomość branży medycznej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość dalszego rozwoju
  • stanowisko w firmie działającej w rozwojowej, stabilnej branży
  • miłą atmosferę pracy

Ogłoszenie archiwalne