Oferta pracy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Administratorem Państwa danych jest Rafał Dobrzański, prowadzący firmę Karmello Rafał Dobrzański z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Gen. Maczka 9, NIP: 547101886 4, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Prezydenta miasta Bielska-Białej pod numerem 28440 , która jest administratorem danych osobowych Użytkowników w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej również RODO). Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Karmello Rafał Dobrzański

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Karmello Rafał DobrzańskiO firmie

  • Bielsko-Biała

    Bielsko-Biała, śląskie
  • Ważna jeszcze 7 dni
    do: 22 maj 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów,

  • Obsługa zamówień z segmentu B2B,

  • Wprowadzanie danych do systemu komputerowego,

  • Bieżące prace biurowe.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w mailowej lub telefonicznej obsłudze klienta (warunek konieczny),

  • Komunikatywność i umiejętności interpersonalne,

  • Samodzielność w działaniu i szybkość uczenia się,

  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca prowadzenie korespondencji mailowej lub rozmów telefonicznych z klientami.

To oferujemy

  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie z branży spożywczej,

  • Po okresie próbnym umowę o pracę na pełny etat,

  • Dofinansowanie do karty multisport.

Karmello Rafał Dobrzański

Karmello to polska firma powstała z zamiłowania do czekolady i pasji tworzenia specjałów, których smaku nigdy się nie zapomina. Firma posiada sieć sklepów oraz kawiarni i pijalni czekolady zlokalizowanych w galeriach handlowych oraz centrach miast turystycznych.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje