Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do WRB GROUP Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dmowskiego 15/205 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pracownik działu obsługi klienta

WRB GROUP sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 29 sie 2020
  • Umowa zlecenie
  • Pełny etat, Część etatu, Dodatkowa/tymczasowa
  • Specjalista

WRB GROUP sp. z o.o.

WRB Group sp. z. o.o. to firma, w której połączono wieloletnie doświadczenie z dwóch branż: finansowej oraz prawnej. Głównym zakresem działalności spółki jest obsługa Klientów w zakresie odzyskiwania prowizji bankowych oraz wszelkich kosztów okołokredytowych.

Pracownik działu obsługi klienta

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Czym będziesz się zajmował/a:

  • Obsługa klientów pozyskanych poprzez kampanię marketingową w Social Media
  • Utrzymanie bieżącego kontaktu z pozostałymi działami firmy, oraz podmiotami zewnętrznymi
  • Monitoring, analiza i raportowanie efektów prowadzonych działań e-marketingowych
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

Czego oczekujemy:

  • Inicjatywy
  • Zaangażowania w proces pozyskania i obsługi klienta
  • Umiejętności analizowania
  • Odpowiedzialności
  • Swobody nawiązywania relacji
  • Pozytywnego nastawienia i orientacji na cel
  • Sumienności względem powierzonych działań

Oferujemy:

  • Pracę zadalną i elastyczne godziny pracy
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od efektów pracy


WRB Group sp. z. o.o. to firma, w której połączono wieloletnie doświadczenie z dwóch branż: finansowej oraz prawnej. Głównym zakresem działalności spółki jest obsługa Klientów w zakresie odzyskiwania prowizji bankowych oraz wszelkich kosztów okołokredytowych.

Pracownik działu obsługi klienta

Czym będziesz się zajmował/a:

  • Obsługa klientów pozyskanych poprzez kampanię marketingową w Social Media
  • Utrzymanie bieżącego kontaktu z pozostałymi działami firmy, oraz podmiotami zewnętrznymi
  • Monitoring, analiza i raportowanie efektów prowadzonych działań e-marketingowych
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

Czego oczekujemy:

  • Inicjatywy
  • Zaangażowania w proces pozyskania i obsługi klienta
  • Umiejętności analizowania
  • Odpowiedzialności
  • Swobody nawiązywania relacji
  • Pozytywnego nastawienia i orientacji na cel
  • Sumienności względem powierzonych działań

Oferujemy:

  • Pracę zadalną i elastyczne godziny pracy
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od efektów pracy

Ogłoszenie archiwalne