Pracownik Działu Obsługi Klienta

  • Bytom, śląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 15.02.2018
  • Ważna jeszcze 27 dni (do 17.03.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W BYTOMIU NA STANOWISKO:

PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Wymagania:

 

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Dyspozycyjność,
  • Aktualna książeczka zdrowia dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid),
  • Znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.

Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: DOK BYTOM

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające ODPOWIENI DOPISEK w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (CV) należy przesyłać najpóźniej w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Dział personalny ul. Chorzowska 88 41-910 Bytom lub na adres e-mail:

kadry.bytom@selgros.pl