Ta oferta pracy jest nieaktualna od 246 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik działu obsługi klienta – informacje-reklamacje

  • Warszawa, Mysiadło (pow. piaseczyński), Piaseczno, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-07-18

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W NOWO POWSTAJĄCEJ HALI PUŁAWSKA- Mysiadło k/Piaseczna NA STANOWISKU:

    Pracownik działu obsługi klienta – informacje-reklamacje

    Wymagania:

    • Wykształcenie minimum średnie,
    • Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem,
    • Wysoka kultura osobista,
    • Umiejętność pracy w zespole,
    • Umiejętność obsługi komputera,
    • Dyspozycyjność,
    • Książeczka zdrowia dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid)- mile widziana,
    • Znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    • Atrakcyjne wynagrodzenie,
    • Umowa o pracę,
    • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
    • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
    • Pakiet świadczeń socjalnych,
    • Zniżki pracownicze,
    • Atrakcyjne ubezpieczenie grupowe.

    Aplikacje z dopiskiem w tytule maila / na kopercie:  DOK /INFORMACJE/REKLAMACJE –WAW4

    Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające ODPOWIENI DOPISEK w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (cv i list motywacyjny) należy przesyłać najpóźniej w terminie 4 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Centrala Transgourmet Polska Sp. z o.o, Dział Personalny, ul. Zamenhofa 133, 61-131 Poznań lub na adres e-mail:
    kadry.warszawa-pulawska@selgros.pl
    tel. 881-962-526