Ta oferta pracy jest nieaktualna od 188 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik działu obsługi klienta – informacje-reklamacje

  • Warszawa, Mysiadło (pow. piaseczyński), Piaseczno, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 18.07.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

 

POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W NOWO POWSTAJĄCEJ HALI PUŁAWSKA- Mysiadło k/Piaseczna NA STANOWISKU:

Pracownik działu obsługi klienta – informacje-reklamacje

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Dyspozycyjność,
  • Książeczka zdrowia dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid)- mile widziana,
  • Znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Umowa o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Pakiet świadczeń socjalnych,
  • Zniżki pracownicze,
  • Atrakcyjne ubezpieczenie grupowe.

Aplikacje z dopiskiem w tytule maila / na kopercie:  DOK /INFORMACJE/REKLAMACJE –WAW4

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające ODPOWIENI DOPISEK w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (cv i list motywacyjny) należy przesyłać najpóźniej w terminie 4 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Centrala Transgourmet Polska Sp. z o.o, Dział Personalny, ul. Zamenhofa 133, 61-131 Poznań lub na adres e-mail:
kadry.warszawa-pulawska@selgros.pl
tel. 881-962-526