Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik działu Obsługi Klienta

NATEK POLANDO firmie

  • Zabrska 20, Katowice
    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

NATEK POLAND

Zabrska 20

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Udzielanie telefonicznego wsparcia technicznego klientom

  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta

  • Zapewnianie bieżącego wsparcia w rozwiązywaniu problemów dotyczących usług i produktów firmy

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2-C1)

  • Umiejętność logicznego myślenia i nastawienie na rozwiązywanie problemów

  • Możliwość pracy w trybie zmianowym 21/7

  • Podstawowa wiedza na temat funkcjonowania technologii tj. Internet, telewizja, telefon

  • Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy oraz dbałość o szczegóły

To oferujemy

  • Umowę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)

  • Zmianowy tryb pracy (5 dni w tygodniu) Poniedziałek-Niedziela. Zmiana trwa 8 godzin, w firmie pracuje się głównie na zmiany popołudniowe i nocne.

  • Data rozpoczęcia współpracy: co miesiąc aż do końca 2021 roku

  • Nowe biuro w Katowickim Global Office Park ul. Zabrska 20, Katowice

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • program rekomendacji pracowników

NATEK POLAND

Opierając się na wspólnych wartościach naszej firmy - odpowiedzialności, wiedzy i partnerstwie - misją NATEK jest dostarczanie wysokiej jakości usług outsourcingowych i konsultingowych IT w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 2004 roku nasi pracownicy uczestniczą w projektach dla naszych partnerów z całego świata w najważniejszych branżach, w tym w finansach i ubezpieczeniach, telekomunikacji, infrastrukturze IT. NATEK posiada biura w Polsce, Bułgarii, Czechach i na Słowacji, a dzięki zespołowi ponad 500 ekspertów, w tym kierowników projektów, programistów i administratorów, jesteśmy w stanie skutecznie wspierać naszych partnerów.

Przewiń do profilu firmy

Jako pracownik działu obsługi klienta, będziesz głosem dla milionów użytkowników naszych produktów i usług. Będziesz odpowiedzialny za pomoc klientom w wielu aspektach tj. Fakturowanie i zapytania o usługi i produkty, udzielanie pomocy technicznej czy umawianie napraw bezpośrednio w domach klientów. umożliwimy Ci rozwój oraz podniesienie twoich kwalifikacji, wspólnie będziemy tworzyć lepszą przyszłość.

Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.