Oferta pracy

Pracownik działu obsługi klienta

Stella Sp. z o.o.O firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź lub Skierniewice

Jesteś osobą energiczną i zaangażowaną, posiadasz doświadczenie w pracy biurowej w dziale logistyki lub obsługi klienta oraz komunikatywnie posługujesz się językiem francuskim


Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego, min. licencjat (może być student/ka ostatnich lat studiów),
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Umiejętności pracy w grupie,
  • Znajomości środowiska Windows (Excel, Word, Outlook),
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP.
  • Komunikatywna znajomość języka francuskiego


Zakres obowiązków:

  • Rejestrowanie i rozwiązywanie problemów reklamacyjnych naszych klientów z Polski i zagranicy
  • Telefoniczna obsługa klienta,
  • Organizowanie reklamacji i dostaw towaru do klientów,
  • Sporządzeniu dokumentacji handlowych.
  • Kontakty z fabrykami i śledzenie procesu reklamacyjnego

Gwarantujemy:

  • Pracę pełną wyzwań w dobrze prosperującej firmie,
  • Korzystny system wynagrodzenia (wynagrodzenie podstawowe + pakiet medyczny + premia roczna),
  • Pracę w młodym zespole,
  • Niezbędne narzędzia pracy.
CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz list motywacyjny prosimy przesyłać klikając przycisk aplikowania w temacie maila „Pracownik działu reklamacji".

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy