IKEA Łódź

Pracownik Działu Obsługi Klienta

IKEA ŁódźO firmie

  • Łódź

    łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Największą siłą IKEA są ludzie. Praca każdego z nas jest tak samo ważna: wspólnie dbamy o rozwój naszej firmy i wspólnie cieszymy
się z jej sukcesów. To część filozofii, która uczyniła z nas największą
sieć sklepów meblowych na świecie.

Gdy Ty się rozwijasz,
IKEA rozwija się z Tobą


Sklep IKEA Łódź poszukuje kandydatów na stanowisko

Pracownik Działu Obsługi Klienta
(1/2 i 3/4 etatu)



 JEŚLI POSIADASZ...
  • uprzejme nastawienie do klientów,
  • umiejętność uważnego słuchania i komunikacji,
  • żywe zainteresowanie problemami ludzi, umiejętność wskazywania pozytywnych stron potencjalnie negatywnych doświadczeń,
  • odporność na stres,
  • gotowość do rozwoju i dzielenia się wiedzą,
  • zainteresowanie artykułami wyposażenia wnętrz,
  • umiejętność odpowiedniej oceny sytuacji i zastosowania racjonalnych rozwiązań indywidualnych problemów klientów,
  • znajomość języka angielskiego,

JEŚLI CHCESZ...
  •   zapewniać szybką, prostą i przyjazną procedurę zwrotów,
  •   podejmować aktywne działania w zakresie sprawnej obsługi oczekujących klientów w celu zapewnienia pozytywnych doświadczeń zakupowych,
  •   umacniać relacje z klientami przez aktywne oferowanie alternatywnych rozwiązań dla sprostania potrzebom klientów,
  •   przyjmować reklamacje i informacje zwrotne od klientów,
  •   współpracować z innymi działami dla stałego polepszania wizerunku IKEA,

 DOŁĄCZ DO NAS!

Aplikuj korzystając ze strony internetowej IKEA (www.IKEA.pl/praca), najpóźniej do dnia 17 września 2015.


.

Największą siłą IKEA są ludzie. Praca każdego z nas jest tak samo ważna: wspólnie dbamy o rozwój naszej firmy i wspólnie cieszymy
się z jej sukcesów. To część filozofii, która uczyniła z nas największą
sieć sklepów meblowych na świecie.

Gdy Ty się rozwijasz,
IKEA rozwija się z Tobą


Sklep IKEA Łódź poszukuje kandydatów na stanowisko

Pracownik Działu Obsługi Klienta
(1/2 i 3/4 etatu)

Numer ref.: 222767br

 JEŚLI POSIADASZ...
  • uprzejme nastawienie do klientów,
  • umiejętność uważnego słuchania i komunikacji,
  • żywe zainteresowanie problemami ludzi, umiejętność wskazywania pozytywnych stron potencjalnie negatywnych doświadczeń,
  • odporność na stres,
  • gotowość do rozwoju i dzielenia się wiedzą,
  • zainteresowanie artykułami wyposażenia wnętrz,
  • umiejętność odpowiedniej oceny sytuacji i zastosowania racjonalnych rozwiązań indywidualnych problemów klientów,
  • znajomość języka angielskiego,
JEŚLI CHCESZ...
  •   zapewniać szybką, prostą i przyjazną procedurę zwrotów,
  •   podejmować aktywne działania w zakresie sprawnej obsługi oczekujących klientów w celu zapewnienia pozytywnych doświadczeń zakupowych,
  •   umacniać relacje z klientami przez aktywne oferowanie alternatywnych rozwiązań dla sprostania potrzebom klientów,
  •   przyjmować reklamacje i informacje zwrotne od klientów,
  •   współpracować z innymi działami dla stałego polepszania wizerunku IKEA,

 DOŁĄCZ DO NAS!

Aplikuj korzystając ze strony internetowej IKEA (www.IKEA.pl/praca), najpóźniej do dnia 17 września 2015.

.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy