Pracownik Działu Obsługi Klienta

MedsoftO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Medsoft

Zygmunta Słomińskiego 15/lok. 506

Warszawa

Firma Medsoft działa na rynku oprogramowania medycznego już od 1995 r. Podstawowym profilem naszej działalności jest tworzenie oprogramowania oraz integracja systemów informatycznych dla firm medycznych.
 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby, z którą będziemy mogli realizować nasze cele.
Pracownik Działu Obsługi Klienta

Opis stanowiska:

  • profesjonalna obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych klientów
  • wsparcie merytoryczne i techniczne użytkowników oprogramowania
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • szkolenia i przygotowywanie materiałów szkoleniowych
  • testy manualne oprogramowania

Wymagania:

  • sprawna obsługa Windows i oprogramowania użytkowego
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • zdolności analityczne
  • komunikatywność i umiejętność budowania relacji
  • wysoka kultura osobista i duża motywacja do pracy
  • chęć poszerzania wiedzy

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
  • osoby studiujące

Oferujemy:

  • szansę rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym i zgranym zespole
  • pracę 5 dni w tygodniu, pn-pt w godz.8-16
  • kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań
  • aktywne wsparcie w początkowym okresie pracy
  • system benefitów - karta Multisport
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy