Oferta pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim - praca zdalna

Manpower CoREO firmie

  • Bielsko-Biała, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Praca zdalna
  • Specjalista (Mid / Regular)
Pracownik Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim - PRACA ZDALNANumer ref.: SOK/184/NPA

Czym będziesz się zajmować?

  • Jako wirtualny pracownik Działu Obsługi Klienta będziesz osobą pierwszego kontaktu dla naszych klientów. Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na pytania kierowane telefonicznie, na czacie lub drogą mailową
  • Będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za wspieranie naszych klientów w zakresie zamówień, zapytań dotyczących produktów i problemów z płatnościami. Będziesz oferować pomoc dotyczącą prowadzenia konta, ale również edukować klientów w kwestii szukania rozwiązań we własnym zakresie
  • Będziesz w sposób kompetentny rozwiązywać problemy klientów, używając różnych programów do przetwarzania zapytań i sprawdzania aktualnych wytycznych

Jak będą wyglądać Twoje godziny pracy?

  • Przejdziesz obowiązkowe szkolenie (4-6 tygodni), które przygotuje Cię do kontaktu z klientem. W związku z tym, że jest ono niezbędne do pracy na tym stanowisku, w tym czasie nie będzie możliwości skorzystania z urlopu wypoczynkowego
  • Po ukończeniu szkolenia będziesz pracować w pełnym wymiarze godzin, tj. 40 godzin/tydzień. Godziny pracy będą zaplanowane między 6:00 a 24:00 od poniedziałku do niedzieli i mogą przypadać w dni ustawowo wolne od pracy

Jakie są nasze wymagania?

  • Biegła znajomość języka niemieckiego oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+
  • Połączenie szerokopasmowe o minimalnej prędkości pobierania 12 Mb/s przy użyciu przewodowego połączenia internetowego Ethernet (nie: Wi-Fi)
  • Gotowość do pracy od 06:00 do 24:00 od poniedziałku do niedzieli, w tym w dni ustawowo wolne od pracy
  • Miejsce pracy w warunkach domowych na terenie Polski - ciche, wolne od hałasu stanowisko pracy z ergonomicznym biurkiem i krzesłem w wydzielonym pomieszczeniu
  • Łatwość korzystania z technologii i umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania podstawowych problemów z połączeniem internetowym
  • Umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i czatu oraz łatwość prowadzanie rozmów telefonicznych i rozmów wideo w celu komunikowania się z klientami
  • Umiejętność swobodnego korzystania z Internetu, w tym z wielu przeglądarek, kart i komunikatorów internetowych
  • Umiejętność posługiwania się systemem operacyjnym Windows i programem Microsoft Outlook
  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta jest preferowane, ale nie jest wymagane
  • Umiejętność szybkiego uczenia się

Jakie są korzyści z pracy u naszego klienta?

  • Umowa o pracę
  • Opieka medyczna od LUX MED
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pakiet Multisport
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy