Oferta pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Amazon Services Europe Sarl

5 7345 929 brutto / mies.
  • dolnośląskie

    dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Czym będziesz się zajmować jako pracownik Obsługi Klienta?

  • Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych niemieckojęzycznych klientów. Będziesz odpowiadać na ich pytania przez telefon, e-maili i czat oraz stosować różne programy komputerowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla naszych klientów, np. dotyczące zamówień, zapytań o produkty, płatności, aktualizację kont i inne. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i obsługę klienta, ta praca jest właśnie dla Ciebie. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w obsłudze klienta. Oferujemy 4-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające. Ponieważ szkolenie to jest potrzebne, aby Cię dobrze przygotować do obsługi naszych klientów, nie będziemy mogli w tym czasie przyznać Ci urlopu.

Nasze wymagania

  • Jakie umiejętności są potrzebne?

  • Biegła znajomość języka niemieckiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie C1)

  • Dobra znajomość języka polskiego (co najmniej na poziomie B2)

  • Doświadczenie w obsłudze komputera

  • Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji w każdej sytuacji

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)

  • Minimalny wiek: 18 lat

  • Łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s

  • Cichy pokój lub miejsce pracy, które nie rozprasza uwagi i jest oddzielone od reszty domu

  • Zapewnienie ergonomicznego środowiska pracy

  • Adres zamieszkania w Polsce

  • Jak będzie wyglądać Twój tydzień pracy?

  • Aby upewnić się, że spełniamy oczekiwania klientów, Twoje godziny pracy są ustalane w oparciu o różne schematy godzin pracy, w tym weekendy i święta, w godzinach od 06:00 do 24:00. W tym czasie będziesz pracować średnio 5 dni w tygodniu, 40 godzin/tydzień.

To oferujemy

  • Wynagrodzenie początkowe w wysokości 32,25 zł brutto za godzinę

  • Premia językowa w wysokości 833,00 zł brutto miesięcznie

  • Dodatek za pracę z domu w wysokości 87,50 zł brutto miesięcznie

  • 26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)

  • Opieka medyczna LUX MED

  • Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva

  • Pakiet Multisport

  • Zniżka dla pracowników

  • Możliwości kształcenia

  • Możliwości rozwoju

Amazon Services Europe Sarl

Pracownik Obsługi Klienta – Praca zdalna/Polska – pełny etat

Tytuł pracy: Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Lokalizacja: Wirtualna, Polska (praca z domu)

Rodzaj umowy: 3-miesięczny okres próbny + 9-miesięczna umowa tymczasowa, 40 godzin tygodniowo.

Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (87,50 zł miesięcznie)

Każdego dnia miliony produktów są dostarczane do klientów Amazon na całym świecie. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie i potrzebujemy Ciebie, abyś pomógł/-a nam w dostarczaniu światowej klasy usług dla naszych klientów. Dołącz do nas jako Pracownik Obsługi Klienta w Polsce i pomóż nam razem tworzyć historię.

Przewiń do profilu firmy