Oferta pracy

AMAZON CS POLAND sp. z o.o.

Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim (praca z domu)

AMAZON CS POLAND sp. z o.o.O firmie

  • warmińsko-mazurskie

  • Ważna jeszcze 17 dni
    do: 07 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

AMAZON CS POLAND sp. z o.o.

Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim (praca z domu)

 

Jesteś osobą zorganizowaną i potrafisz rozwiązywać problemy? Pasjonuje Cię kontakt z klientem? Jeśli tak, to czytaj dalej, ponieważ mamy dla Ciebie pracę!

Poszukujemy zmotywowanych współpracowników, którzy pomogą nam w zapewnianiu obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz będą gotowi pracować w godzinach dostosowanych do potrzeb naszych klientów. Dołącz do zespołu wirtualnych pracowników obsługi klientów Amazon.

Jeśli lubisz pracować z ludźmi i zależy Ci na doskonałej obsłudze klienta, to stanowisko jest dla Ciebie. Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w tym zakresie – wszystkim pracownikom zapewniamy szkolenie.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Jako wirtualny pracownik Działu Obsługi Klienta będziesz osobą pierwszego kontaktu dla naszych klientów. Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na pytania kierowane telefonicznie, na czacie lub drogą mailową.
  • Będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za wspieranie naszych klientów w zakresie zamówień, zapytań dotyczących produktów i problemów z płatnościami. Będziesz oferować pomoc dotyczącą prowadzenia konta, ale również edukować klientów w kwestii szukania rozwiązań we własnym zakresie.
  • Będziesz w sposób kompetentny rozwiązywać problemy klientów, używając różnych programów do przetwarzania zapytań i sprawdzania aktualnych wytycznych.

 

Jak będą wyglądać Twoje godziny pracy?

  • Przejdziesz obowiązkowe szkolenie (4–6 tygodni), które przygotuje Cię do kontaktu z klientem. W związku z tym, że jest ono niezbędne do pracy na tym stanowisku, w tym czasie nie będzie możliwości skorzystania z urlopu wypoczynkowego.
  • Po ukończeniu szkolenia będziesz pracować w pełnym wymiarze godzin, tj. 40 godzin/tydzień. Godziny pracy będą zaplanowane między 6:00 a 24:00 od poniedziałku do niedzieli i mogą przypadać w dni ustawowo wolne od pracy.

 

Jakie są nasze wymagania?

  • Biegła znajomość języka niemieckiego oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Połączenie szerokopasmowe o minimalnej prędkości pobierania 12 Mbps przy użyciu przewodowego połączenia internetowego Ethernet (nie: Wi-Fi).
  • Gotowość do pracy od 06:00 do 24:00 od poniedziałku do niedzieli, w tym w dni ustawowo wolne od pracy.
  • Miejsce pracy w warunkach domowych na terenie Polski – ciche, wolne od hałasu stanowisko pracy z ergonomicznym biurkiem i krzesłem w wydzielonym pomieszczeniu.
  • Łatwość korzystania z technologii i umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania podstawowych problemów z połączeniem internetowym.
  • Umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i czatu oraz łatwość prowadzanie rozmów telefonicznych i rozmów wideo w celu komunikowania się z klientami.
  • Umiejętność swobodnego korzystania z Internetu, w tym z wielu przeglądarek, kart i komunikatorów internetowych.
  • Umiejętność posługiwania się systemem operacyjnym Windows i programem Microsoft Outlook.
  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta jest preferowane, ale nie jest wymagane.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się.

 

Amazon wspiera rozwój zawodowy swoich pracowników – większość osób pracujących w naszych zespołach kierowniczych zaczynała na stanowisku pracownika Działu Obsługi Klienta.

Jakie są korzyści z pracy w Amazon?

  • Opieka medyczna od LUX MED
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pakiet Multisport

Amazon jest pracodawcą realizującym politykę równych szans w zatrudnieniu i program akcji afirmatywnej w odniesieniu do mniejszości, kobiet, weteranów oraz osób o nietradycyjnej tożsamości płciowej i orientacji seksualnej.


Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim (praca z domu)

 

Jesteś osobą zorganizowaną i potrafisz rozwiązywać problemy? Pasjonuje Cię kontakt z klientem? Jeśli tak, to czytaj dalej, ponieważ mamy dla Ciebie pracę!

Poszukujemy zmotywowanych współpracowników, którzy pomogą nam w zapewnianiu obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz będą gotowi pracować w godzinach dostosowanych do potrzeb naszych klientów. Dołącz do zespołu wirtualnych pracowników obsługi klientów Amazon.

Jeśli lubisz pracować z ludźmi i zależy Ci na doskonałej obsłudze klienta, to stanowisko jest dla Ciebie. Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w tym zakresie – wszystkim pracownikom zapewniamy szkolenie.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Jako wirtualny pracownik Działu Obsługi Klienta będziesz osobą pierwszego kontaktu dla naszych klientów. Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na pytania kierowane telefonicznie, na czacie lub drogą mailową.
  • Będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za wspieranie naszych klientów w zakresie zamówień, zapytań dotyczących produktów i problemów z płatnościami. Będziesz oferować pomoc dotyczącą prowadzenia konta, ale również edukować klientów w kwestii szukania rozwiązań we własnym zakresie.
  • Będziesz w sposób kompetentny rozwiązywać problemy klientów, używając różnych programów do przetwarzania zapytań i sprawdzania aktualnych wytycznych.

 

Jak będą wyglądać Twoje godziny pracy?

  • Przejdziesz obowiązkowe szkolenie (4–6 tygodni), które przygotuje Cię do kontaktu z klientem. W związku z tym, że jest ono niezbędne do pracy na tym stanowisku, w tym czasie nie będzie możliwości skorzystania z urlopu wypoczynkowego.
  • Po ukończeniu szkolenia będziesz pracować w pełnym wymiarze godzin, tj. 40 godzin/tydzień. Godziny pracy będą zaplanowane między 6:00 a 24:00 od poniedziałku do niedzieli i mogą przypadać w dni ustawowo wolne od pracy.

 

Jakie są nasze wymagania?

  • Biegła znajomość języka niemieckiego oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Połączenie szerokopasmowe o minimalnej prędkości pobierania 12 Mbps przy użyciu przewodowego połączenia internetowego Ethernet (nie: Wi-Fi).
  • Gotowość do pracy od 06:00 do 24:00 od poniedziałku do niedzieli, w tym w dni ustawowo wolne od pracy.
  • Miejsce pracy w warunkach domowych na terenie Polski – ciche, wolne od hałasu stanowisko pracy z ergonomicznym biurkiem i krzesłem w wydzielonym pomieszczeniu.
  • Łatwość korzystania z technologii i umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania podstawowych problemów z połączeniem internetowym.
  • Umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i czatu oraz łatwość prowadzanie rozmów telefonicznych i rozmów wideo w celu komunikowania się z klientami.
  • Umiejętność swobodnego korzystania z Internetu, w tym z wielu przeglądarek, kart i komunikatorów internetowych.
  • Umiejętność posługiwania się systemem operacyjnym Windows i programem Microsoft Outlook.
  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta jest preferowane, ale nie jest wymagane.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się.

 

Amazon wspiera rozwój zawodowy swoich pracowników – większość osób pracujących w naszych zespołach kierowniczych zaczynała na stanowisku pracownika Działu Obsługi Klienta.

Jakie są korzyści z pracy w Amazon?

  • Opieka medyczna od LUX MED
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pakiet Multisport

Amazon jest pracodawcą realizującym politykę równych szans w zatrudnieniu i program akcji afirmatywnej w odniesieniu do mniejszości, kobiet, weteranów oraz osób o nietradycyjnej tożsamości płciowej i orientacji seksualnej.

Ogłoszenie archiwalne