Pracownik działu serwisu i obsługi klienta

Adecco Poland Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Pracownik działu serwisu i obsługi klienta

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie firmowego sprzętu do naprawy i serwisu,
  • Udzielanie informacji dotyczących drobnych napraw i sposobach reklamowania - telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta,
  • Przygotowywanie sprzętu do naprawy – oczyszczanie,
  • Przeprowadzanie drobnych napraw,
  • Sprzedaż części i usług w ramach pracy serwisu,
  • Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych napraw,
  • Wsparcie magazynu przy pakowaniu przesyłek oraz przyjęciu dostawy - doraźne,
  • Administrowanie bazą sprzedanych urządzeń szpitalnych w systemie CRM.
  • Dbanie o wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientem.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane.
  • Zmysł techniczny,
  • Pewność w kontaktach z klientami i zorientowanie na ich potrzeby,
  • Komunikatywność,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego – nie jest to warunek konieczny.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, przez Adecco Poland,
  • Pracę w międzynarodowej firmie, producenta akcesoriów medycznych,
  • Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00,
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenie,
  • Bardzo dobre warunki pracy i miłą atmosferę.

Lokalizacja biura: Warszawa, Żoliborz

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne