Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik działu serwisu i obsługi klienta
Adecco Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Pracownik działu serwisu i obsługi klienta
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie firmowego sprzętu do naprawy i serwisu,
- Udzielanie informacji dotyczących drobnych napraw i sposobach reklamowania - telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta,
- Przygotowywanie sprzętu do naprawy – oczyszczanie,
- Przeprowadzanie drobnych napraw,
- Sprzedaż części i usług w ramach pracy serwisu,
- Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych napraw,
- Wsparcie magazynu przy pakowaniu przesyłek oraz przyjęciu dostawy - doraźne,
- Administrowanie bazą sprzedanych urządzeń szpitalnych w systemie CRM.
- Dbanie o wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane.
- Zmysł techniczny,
- Pewność w kontaktach z klientami i zorientowanie na ich potrzeby,
- Komunikatywność,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego – nie jest to warunek konieczny.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, przez Adecco Poland,
- Pracę w międzynarodowej firmie, producenta akcesoriów medycznych,
- Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00,
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenie,
- Bardzo dobre warunki pracy i miłą atmosferę.
Lokalizacja biura: Warszawa, Żoliborz
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne