Oferta pracy

Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klientów Sieciowych

DTS SYSTEM Sp. z o.o.O firmie

DTS SYSTEM Sp. z o.o.

Ceramiczna 1

Lublin

Nowoczesna firma, dynamicznie rozwijająca sieć dystrybucji elektronicznych systemów zabezpieczeń technicznych marek BOSCH SECURITY SYSTEMS, DAHUA, CBC Poland, ASSA ABLOY, CIAS, MERAWEX, D+H, AFG, PULSAR, SATEL, ROGER.

Zaprasza kandydatów na stanowisko:

Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klientów Sieciowych

Twoje zadania:

  • Wsparcie techniczne klienta
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych
  • Testy nowych rozwiązań
  • Stały kontakt z klientem w terenie – telefoniczny, mailowy
  • Stałe podnoszenie swojej wiedzy technicznej, szkolenia zew. i wew.
  • Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę, w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów

Twój profil: 

  • Znajomość obsługi systemów operacyjnych Windows i Office, znajomość obsługi programów graficznych
  • Wykształcenie minimum średnie techniczne
  • Znajomość podstaw elektryki i elektroniki
  • Znajomość systemów zabezpieczeń CCTV, SSWiN, KD, SSP
  • Wiedza z zakresu podstaw obsługi sieci IT
  • Biegła obsługa komputera
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Dyspozycyjność, komunikatywność, sumienność, dokładność, lojalność, kreatywność
  • Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
  • Niekaralność 

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Jasny system wynagradzania z systemem premiowym
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
  • Szeroki program szkoleń technicznych, handlowych
  • Udział w realizacji ciekawych projektów
  • Możliwość korzystania z programu sportowego - karty Fit Profit
  • Pełną wyzwań pracę w młodym, ambitnym zespole

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym do 05.11.2020r. (w tytule maila miejsce pracy Lublin), poprzez przycisk:

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy