Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 08.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    LOJACK S.A.

    LOJACK S.A. jest światowym liderem w dziedzinie lokalizowania pojazdów oferującym zarówno systemy radiowe służące do lokalizowania skradzionych pojazdów, jak i systemy GPS do monitorowania
    i zarządzania flotą samochodową. 

    Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży

    Miejsce pracy: Warszawa

    Opis stanowiska:

    • Profesjonalna telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa Klientów
    • Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z Klientami i Kontrahentami
    • Wsparcie procesów sprzedażowych firmy
    • Wspomaganie pracy działu handlowego
    • Pozyskiwanie nowych Klientów

    Wymagania:

    • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych z Klientami lub sprzedaży - warunek konieczny
    • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów 
    • Silna motywacja do osiągania wyznaczonych celów
    • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
    • Energia, zdecydowanie i odporność na stres
    • Mile widziane doświadczenie z Klientem biznesowym

    Oferujemy:

    • Szkolenie przygotowujące do pracy
    • Ciekawą pracę dającą perspektywę rozwoju
    • Niezbędne narzędzia pracy
    • Godziny pracy w przedziale 8.00 - 17.00
    • Stabilne zatrudnienie

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez LOJACK S.A. z siedzibą w Warszawie."