Ta oferta pracy jest nieaktualna od 16 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Działu Wsparcia Technicznego Klienta z Językiem Angielskim i Hiszpańskim (CSM)

  • Katowice, śląskie
  • Specjalista
  • 08.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Rockwell Automation, the world's largest company dedicated to industrial automation and information. The company helps customers  through leading technologies and a comprehensive portfolio of products, software and services. We are among 100 the most ethical companies globally.

    Dokładnie 10 lat temu powstała fabryka w Katowicach oraz biura w Katowicach i Sopocie (przeniesione później do Gdańska). Od tego czasu nasza firma stale się rozrasta: zaczynając od 100 zatrudnionych w 2006 roku, poprzez 500 osób w 2010, aż po dzień dzisiejszy z ponad 1100 pracownikami. Produkujemy i dostarczamy produkty i usługi na skalę lokalną, regionalną i globalną, wewnątrz grupy RA i do klientów docelowych. Rockwell Automation w Polsce jest dużą i dojrzałą organizacją, uznanym producentem, dostawcą usług i pracodawcą.

     

    Pracownik Działu Wsparcia Technicznego Klienta z Językiem Angielskim i Hiszpańskim (CSM)
    Location: Katowice
     

     CHALLENGES WAITING FOR YOU

    • wsparcie klientów oraz dystrybutorów w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie software’owych produktów firmy, za pośrednictwem telefonu lub maila;
    • wykonywanie symulacji i analiz problemów zgłaszanych przez klientów;
    • dokumentowanie najlepszych praktyk w dziedzinie pojawiających się problemów;
    • ciągłe poszerzanie zakresu swojej wiedzy na temat produktów i technologii firmy Rockwell Automation.

     WE EXPECT YOU TO HAVE

    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    • bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego;
    • chęć rozwoju w kierunku IT i/lub automatyki przemysłowej;
    • zainteresowanie wdrażaniem i/lub testowaniem systemów informatycznych;
    • dobra znajomość najczęściej używanych komputerowych systemów operacyjnych;
    • gotowość do pracy zmianowej (praca w ruchu ciągłym).

    Mile widziane:

    • wykształcenie techniczne lub/i doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
    • doświadczenie w obszarze obsługi klienta;
    • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
    • znajomość dodatkowego języka europejskiego.

    Why us?

     flexible schedulecreative environmentfriendly atmosphereprofessional trainingglobal teampeople centriclanguage courses
    benefits packagecafeteria systemannual bonuslunch fundsadditional bonuseslife insurance private health care

    If you want to be a part of Rockwell Automation, use "Aplikuj" button and send us your CV in English.


    Rockwell Automation creates the future.

    Create it with us!

     

    Administratorem danych jest Rockwell Automation Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawa 01-797, Powązkowska 44C. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.