Pracownik Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi

ICZ Properties Sp. z o.o.O firmie

ICZ Properties Sp. z o.o.

Henryka Sienkiewicza 52

Żywiec

top
InterHealth Canada to międzynarodowa firma specjalizująca się we wdrażaniu i zarządzaniu projektami w opiece zdrowotnej. Firma została założona w 1994 roku, w celu szerzenia wiedzy i doświadczeń kanadyjskich w służbie zdrowia na arenie międzynarodowej.
 
InterHealth Canada w ramach Projektu PPP realizuje projekt budowy Szpitala Powiatowego w Żywcu. Nowy Szpital Powiatowy w Żywcu to wyjątkowe przedsięwzięcie, nie tylko ze względu na wielkie oczekiwania i potrzeby mieszkańców powiatu, to także pierwszy od lat szpital powiatowy w Polsce wybudowany zupełnie od podstaw. Projekt Szpitala PPP w Żywcu to niezwykle nowoczesna inwestycja prozdrowotna, która będzie spełniać wysokie standardy, zarówno pod względem technicznym jak i architektonicznym, dbająca o potrzeby pacjentów oraz komfort pracy jego personelu.
 
Do naszego zespołu w Żywcu poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wymagania

  • min. wykształcenie średnie (preferowane wyższe),
  • praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych,
  • doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń,
  • umiejętność sporządzania list płac, deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych,
  • praktyczna znajomość MS Excel oraz Word,
  • systematyczność, sumienność i dokładność w działaniu,
  • doskonała organizacja czasu pracy i terminowość w wywiązywaniu się z powierzonych zadań. 

Zakres obowiązków

  • pełna obsługa w zakresie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników oraz prowadzeniem dokumentacji kadrowej,
  • obsługa w zakresie umów cywilnoprawnych oraz związanej z nimi dokumentacji,
  • naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników,
  • sporządzanie wymaganych deklaracji i sprawozdań ZUS, US, PFRON, GUS,
  • przygotowywanie raportów i zestawień płacowych,
  • weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego – ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień i innych absencji, naliczanie zasiłków. 

Oferujemy

  • wsparcie w zakresie rozwoju zawodowego,
  • ciekawą pracę w sektorze służby zdrowia w międzynarodowym środowisku,
  • stabilne zatrudnienie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim za pomocą przycisku Aplikuj.
InterHealth Canada to międzynarodowa firma specjalizująca się we wdrażaniu i zarządzaniu projektami w opiece zdrowotnej. Firma została założona w 1994 roku, w celu szerzenia wiedzy i doświadczeń kanadyjskich w służbie zdrowia na arenie międzynarodowej.
 
InterHealth Canada w ramach Projektu PPP realizuje projekt budowy Szpitala Powiatowego w Żywcu. Nowy Szpital Powiatowy w Żywcu to wyjątkowe przedsięwzięcie, nie tylko ze względu na wielkie oczekiwania i potrzeby mieszkańców powiatu, to także pierwszy od lat szpital powiatowy w Polsce wybudowany zupełnie od podstaw. Projekt Szpitala PPP w Żywcu to niezwykle nowoczesna inwestycja prozdrowotna, która będzie spełniać wysokie standardy, zarówno pod względem technicznym jak i architektonicznym, dbająca o potrzeby pacjentów oraz komfort pracy jego personelu.
 
Do naszego zespołu w Żywcu poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wymagania

  • min. wykształcenie średnie (preferowane wyższe),
  • praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych,
  • doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń,
  • umiejętność sporządzania list płac, deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych,
  • praktyczna znajomość MS Excel oraz Word,
  • systematyczność, sumienność i dokładność w działaniu,
  • doskonała organizacja czasu pracy i terminowość w wywiązywaniu się z powierzonych zadań. 

Zakres obowiązków

  • pełna obsługa w zakresie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników oraz prowadzeniem dokumentacji kadrowej,
  • obsługa w zakresie umów cywilnoprawnych oraz związanej z nimi dokumentacji,
  • naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników,
  • sporządzanie wymaganych deklaracji i sprawozdań ZUS, US, PFRON, GUS,
  • przygotowywanie raportów i zestawień płacowych,
  • weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego – ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień i innych absencji, naliczanie zasiłków. 

Oferujemy

  • wsparcie w zakresie rozwoju zawodowego,
  • ciekawą pracę w sektorze służby zdrowia w międzynarodowym środowisku,
  • stabilne zatrudnienie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim za pomocą przycisku Aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne