Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik Help desk

TETOS SA

  • Aleja Niepodległości 2, Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

TETOS SA

Aleja Niepodległości 2

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa zgłoszeń w systemie helpdesk IT

  • Rozwiązywanie problemów użytkowników dot. sprzętu i oprogramowania

  • Rozwiązywanie problemów technicznych dot. infrastruktury IT

  • Przekazywanie zgłoszeń do kolejnej linii wsparcia

  • Zakupy sprzętu i oprogramowania IT

  • Realizacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych

  • Sporządzanie raportów i dokumentacji IT

Nasze wymagania

  • Doskonała znajomość obsługi komputera

  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu Microsoft 365

  • Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

  • Umiejętność szybkiego uczenia się

  • Dokładność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole

To oferujemy

  • Współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy

  • Indywidualny plan rozwoju, szkolenia, możliwość podjęcia studiów na preferencyjnych warunkach

  • Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 7 dni dodatkowych poza urlopem)

O nas

Od 25 lat działamy w branży edukacyjnej. Cenimy profesjonalizm, zaangażowanie, lojalność ale też niesztampowe pomysły i poczucie humoru. Do naszego Działu IT szukamy sympatycznej, zorganizowanej i komunikatywnej osoby, która wesprze nas w codziennej realizacji zadań i projektów.