Ta oferta pracy jest nieaktualna od 263 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Help Desk

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 26.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Pracownik Help Desk

     

     

     

    Good People. Good Software.


    Euvic – już od ponad dekady działamy w obszarze usług informatycznych.

     

    Nasz zespół to dziś ponad 600 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 1800. Pracujemy w 9 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.

    Wykorzystujemy przede wszystkim najnowsze technologie Java oraz .Net, nasze projekty to głównie systemy webowe oraz aplikacje mobilne. Mówimy o sobie antykorporacja – mimo rozmiarów wciąż działamy jak firma rodzinna i pielęgnujemy jej wartości.

    Do współpracy zapraszamy zarówno doświadczonych specjalistów IT jak i początkujących pasjonatów technologii informatycznych.

    Miejsce pracy: Warszawa

    Opis stanowiska:

    • obsługa użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia
    • rozwiązywanie incydentów w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
    • rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń technicznych, zdalne rozwiązywanie problemów
    • zgłaszanie awarii / usterek urządzeń i systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
    • ewidencja i dystrybucja sprzętu informatycznego

    Wymagania:

    • wykształcenie informatyczne, pokrewne lub studenci studiów zaocznych o profilu informatycznym
    • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
    • umiejętność analitycznego myślenia i diagnozowania problemów
    • podstawowa znajomość budowy i zasady działania komputera
    • znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji
    • dobra, praktyczna znajomość systemu Windows 7 oraz pakietu MS Office
    • znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek)
    • znajomość zagadnień i konfiguracji sieci LAN
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

    Mile widziane:

    • doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników
    • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
    • umiejętność szybkiego uczenia się

    Oferujemy:

    • dostęp do narzędzi i technologii wykorzystywanych w pracy w Service Desk i wsparciu IT użytkowników
    • możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze systemów informatycznych
    • profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (językowe i techniczne)
    • możliwość zdobycia certyfikatów
    • bogaty pakiet socjalny (min. Kartę Benefit MultiSport, pakiet medyczny, czy firmowy sportowy kabriolet)
    • dla zainteresowanych możliwość ciekawych wyjazdów zagranicznych

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

     

     

     

     

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

     

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"