Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Helpdesk IT

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 14.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Pracownik Helpdesk IT
    Miejsce pracy: Warszawa

    Warszawa - Falenica

     

    Cel stanowiska: bieżące wsparcie użytkowników i partnerów biznesowych w zakresie IT.

    Zadania na stanowisku pracy:

    • Bezpośrednie wsparcie użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, oprogramowanie),
    • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów,
    • Udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych,
    • Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT w firmie,
    • Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz sieci partnerów franczyzowych,
    • Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych,
    • Raportowanie zgłaszanych problemów i awarii.

    Wymagania:

    • Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w firmie o strukturze rozproszonej,
    • Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne,
    • Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in. oraz sprzętu komputerowego,
    • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows,
    • Znajomość zagadnień sieciowych,
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
    • Prawo jazdy kat. B,
    • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność,
    • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.

    Oferujemy:

    • pełną wyzwań pracę w młodym zespole,
    • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
    • uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy,
    • pakiet świadczeń dodatkowych.