Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik Helpdesk - Serwisant Centrali telefonicznej

Itel Solutions Sp. z o.o.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Firma ITEL Solutions jako ogólnopolski operator telekomunikacyjny, świadczy usługi dla Klientów B2B. Od 16 lat umacniamy i podkreślamy swoją pozycję na rynku biznesowym dzięki stałemu podnoszeniu kompetencji w obsłudze najbardziej wymagających sektorów gospodarki, a także dzięki stałemu i innowacyjnemu rozwojowi produktowemu i technologicznemu. Rozwój ten pozwala nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Pracownik Helpdesk - Serwisant Centrali telefonicznej

Opis stanowiska:

  • obsługa II linii wsparcia serwisowego - obsługa zgłoszeń telefonicznych, mailowych i osobistych dotyczących działania systemów telekomunikacyjnych
  • zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom systemów telekomunikacyjnych
  • wdrożenia, instalacja i konfiguracja systemów telekomunikacyjnych
  • serwis aparatów telefonicznych
  • klasyfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do zespołów pozostałych linii wsparcia
  • przygotowanie stacji roboczych dla nowych pracowników
  • prowadzenie inwentaryzacji, zarządzanie i aktualizacja sprzętu i oprogramowania
  • udział w projektach rozwojowych IT

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie z zakresu telekomunikacji lub informatyki
  • znajomości systemów klienckich takich jak Windows 8,8.1,10,
  • doświadczenie w zakresie konfiguracji sprzętu komputerowego
  • znajomość zagadnień sieciowych
  • znajomość systemów telekomunikacyjnych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w piśmie i mowie
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziane będą: podstawowa znajomość systemów serwerowych w tym Windows 2012, Windows 2016, Windows 2019, Linux Debian oraz znajomość działania sieci LAN/WiFi/VPN oraz konfiguracji urządzeń sieciowych

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szkolenia i certyfikacje z zakresu rozwiązań, jak również rozwiązań telekomunikacyjnych
  • praca w zgranym zespole i miłej atmosferze
  • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • przygotujemy Ciebie do pracy, zostaniesz przeszkolony, poznasz nasze produkty, przekażemy Ci naszą wiedzę i umiejętności (głównie w zakresie sieci i systemów telekomunikacyjnych)
  • opiekę Mentora podczas etapu wdrożenia
  • integracje i wspólne aktywności w firmie
  • możliwość poznawania nowych rozwiązań IT;
  • pracę w zespole, który wzajemnie się wspiera;
  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość skorzystania z lunchu w miejscu pracy;
  • współpracę z pracodawcą, który zapewnia Ci wszystkie niezbędne narzędzia pracy

Ogłoszenie archiwalne