Oferta pracy

Pracownik HelpDesku IT

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNYO firmie

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

Marii Skłodowskiej-Curie 3a

Gdańsk

Technologie, których używamy

Wymagane

  • BPMN

  • UML

Mile widziane

  • Enterprise Architect

System operacyjny

O projekcie

Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz infrastruktury na podstawie nowoczesnej strategii IT, we współpracy z innymi jednostkami uniwersytetu, przy wykorzystaniu wiedzy z zakresu zarządzania procesami, rozwoju systemów i metodyk zarządzania projektami.

Twój zakres obowiązków

  • Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności:

  • analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie ich do innych działów wewnętrznych lub dostawców zewnętrznych,

  • przygotowywanie instrukcji oraz szkoleń w zakresie systemów informatycznych Uniwersytetu,

  • zarzadzanie uprawnieniami do systemów informatycznych, nadawanie dostępów zgodnie z procedurami, rozwiązywanie problemów z dostępem i uprawnieniami,

  • przeprowadzanie testów systemów IT oraz konfiguracji systemowych,

  • raportowanie w zakresie rozwiązanych incydentów,

  • budowanie bazy wiedzy,

  • Prace konfiguracyjne w zakresie systemów Uniwersytetu (opcjonalnie):

  • zdalna pomoc przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi ITSM,

  • konfiguracja procesów w narzędziach low-code,

  • definiowanie procesów obsługi za pomocą notacji BPMN.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe,

  • Podstawowa umiejętność porozumienia się w języku angielskim w zakresie przyjęcia i obsługi zgłoszenia,

  • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, planowanie i terminowa realizacja zadań,

  • Umiejętność pracy w zespole, wysokiej komunikatywności i orientacji na proaktywne wsparcie użytkowników,

  • Doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi informatycznych do zarządzania zgłoszeniami (typu Bug Tracker).

Mile widziane

  • Doświadczenie testerskie lub analityczne w zakresie systemów informatycznych,

  • Uczestnictwo w procesie wdrożeniowym systemów informatycznych,

  • Doświadczenie w zakresie podstawowego serwisu sprzętu IT oraz oprogramowania systemowego (Microsoft),

  • Umiejętność obsługi systemów typu ITSM w zakresie ITIL v4,

  • Certyfikat ITIL na poziomie Foundation.

To oferujemy

  • Pracę w oparciu o sprawdzone standardy: ITIL v 4, PRINCE2, ISO 27001, MVC,

  • Szkolenia niezbędne na stanowisku pracy: z metodologii zarządzania projektami, analizy systemowo-biznesowej, bezpieczeństwa,

  • Uczestnictwo w branżowych konferencjach,

  • Indywidualnie określana ścieżka rozwoju pracownika wraz z pakietem szkoleń,

  • Umowa o pracę,

  • Benefity dla rodziców,

  • Atrakcje kulturalne i sportowe,

  • Wczasy pod gruszą.

ZASADY APLIKOWANIA:

  • Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) za pomocą przycisku APLIKUJ

  • Termin nadsyłania aplikacji to 19.04.2021 r.,

  • Aplikacje nadesłane w okresie pomiędzy terminem nadsyłania aplikacji, a końcem publikacji ogłoszenia, mogą zostać zakwalifikowane do procesu rekrutacji,

  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.