Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Numer referencyjny: R/40R23/AB

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Pracownik Helpdesku / Tester/ Testerka IT

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

Marii Skłodowskiej-Curie 3a

Aniołki

Gdańsk

Technologie, których używamy

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności:

  • analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie ich do innych działów wewnętrznych lub dostawców zewnętrznych,

  • przygotowywanie instrukcji oraz szkoleń w zakresie systemów informatycznych Uniwersytetu,

  • zarzadzanie uprawnieniami do systemów informatycznych, nadawanie dostępów zgodnie z procedurami, rozwiązywanie problemów z dostępem i uprawnieniami,

  • bieżąca obsługa powierzonych systemów informatycznych,

  • przygotowywanie scenariuszy testowych pod testy systemów IT oraz konfiguracji systemowych,

  • przeprowadzanie testów systemów IT w ramach bieżącej współpracy z analitykami, użytkownikami oraz deweloperami.

  • raportowanie w zakresie rozwiązanych incydentów oraz przeprowadzonych testów,

  • budowanie bazy wiedzy,

  • Prace konfiguracyjne w zakresie systemów Uniwersytetu (opcjonalnie)

  • zdalna pomoc przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi ITSM,

  • konfiguracja procesów w narzędziach low-code,

  • definiowanie procesów obsługi za pomocą notacji BPMN.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe,

  • Doświadczenie w tworzeniu scenariuszy testowych i przeprowadzaniu testów w zakresie systemów informatycznych,

  • Uczestnictwo w procesie wdrożeniowym systemów informatycznych,

  • Umiejętności analitycznego myślenia, samodzielność, planowanie i terminowa realizacja zadań,

  • Umiejętności pracy w zespole, wysoka komunikatywność i orientacja na proaktywne wsparcie użytkowników,

  • Doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi informatycznych do zarządzania zgłoszeniami (typu Bug Tracker),

  • Ogólna wiedza w zakresie systemów zarządzania klasy ERP oraz systemów workflow i elektronicznego obiegu dokumentów,

  • Podstawowa umiejętność porozumienia się w języku angielskim w zakresie przyjęcia i obsługi zgłoszenia.

Mile widziane

  • Doświadczenie analityczne w zakresie systemów informatycznych,

  • Doświadczenie w zakresie podstawowego serwisu sprzętu IT oraz oprogramowania systemowego (Microsoft),

  • Umiejętność obsługi systemów typu ITSM w zakresie ITIL v4,

  • Certyfikat ITIL na poziomie Foundation,

  • Znajomość systemu TETA lub innego systemu klasy ERP,

  • Znajomość systemu WEBCON lub innego systemu typu workflow i elektronicznego obiegu dokumentów.

To oferujemy

  • Pracę w oparciu o sprawdzone standardy: ITIL v4, ISO 27001,

  • Szkolenia niezbędne na stanowisku pracy,

  • Uczestnictwo w branżowych konferencjach,

  • Indywidualnie określana ścieżka rozwoju pracownika wraz z pakietem szkoleń,

  • Umowa o pracę,

  • Benefity dla rodziców,

  • Atrakcje kulturalne i sportowe,

  • Wczasy pod gruszą.

Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • preferencyjne pożyczki

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

Zasady aplikowania:

  • osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) za pomocą przycisku APLIKUJ

  • termin nadsyłania aplikacji to 22.06.2021 r.,

  • aplikacje nadesłane w okresie pomiędzy terminem nadsyłania aplikacji, a końcem publikacji ogłoszenia, mogą zostać zakwalifikowane do procesu rekrutacji,

  • uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.