Ta oferta pracy jest nieaktualna od 147 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik helpdesku

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-03-28

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Ministerstwo Zdrowia w związku z rozbudową Wydziału Informatyki poszukuje kandydatów
    do obsługi I linii wsparcia.

    Pracownik helpdesku
    Miejsce pracy: Warszawa


    Zadania:

    • obsługa infrastruktury informatycznej w zakresie komputerów, drukarek, podpisu elektronicznego i systemu kontroli dostępu,
    • podejmowanie czynności naprawczych i zapobiegawczych na podstawie alarmów przekazywanych z systemów monitorowania,
    • inicjowanie modernizacji urządzeń infrastruktury informatycznej,
    • zarządzanie uprawnieniami użytkowników,
    • wspomaganie ewidencji sprzętu komputerowego wchodzącego w skład infrastruktury informatycznej.

    Wymagania:

    • wykształcenie średnie techniczne lub informatyczne lub pokrewne (również studenci)
    • dobra, praktyczna znajomość systemu Windows 7/8.1/10 oraz pakietu biurowego MS Office
    • znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji
    • podstawowa znajomość budowy i zasady działania komputera
    • komunikatywność

    Dodatkowym atutem będzie:

    • 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie wsparcia
    • znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek)
    • znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego

    Oferujemy:

    • elastyczny czas pracy
    • stabilne zatrudnienie
    • pakiet socjalny


    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U.
    z 2016 r. poz. 922, z późn. zm)