Oferta pracy

Pracownik Hotelu

Klient Pracuj.pl

  • Wałbrzych

    Wałbrzych, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent, młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Szukamy wielu kandydatów

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa gości hotelowych (recepcja)

  • Aktywna i bezpośrednia sprzedaż usług hotelowych: noclegów, konferencji i gastronomii (dział sprzedaży)

  • Aktywne poszukiwanie nowych klientów i utrzymanie jak najlepszych relacji z aktualnymi

  • Przygotowanie materiałów sprzedażowych w oparciu o potrzeby klientów oraz standardy hotelu. (dział sprzedaży)

  • Dbanie o czystość na terenie hotelu (pracownicy wsparcia)

  • Wykonywanie lub nadzorowanie prac konserwacyjnych (pracownicy wsparcia)

Nasze wymagania

  • Znajomość programów wspomagających zarządzanie i obsługę hotelu

  • Dobra znajomość języka angielskiego (recepcja i dział sprzedaży)

  • Kompetencje sprzedażowe i negocjacyjne (dział sprzedaży)

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży hotelarskiej

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź innej uzgodnionej formy zatrudnienia

  • Możliwość awansu w ramach struktury firmy

  • Rynkowe wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowania opartym o wyniki sprzedaży

  • Wsparcie w okresie wdrożenia i pracy

  • Szkolenie e-learningowe

  • Zniżki na firmowe produkty i usługi

  • Dodatki okolicznościowe

  • Program rekomendacji pracowniczej

  • Benefity

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • program rekomendacji pracowników

  • dodatki okolicznościowe

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV

2

Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy

3

Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU

4

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy

5

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

6

Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą