Pracownik Obsługi Administracyjnej

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 03.01.2018
  • Ważna jeszcze 17 dni (do 02.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.



innogy Stoen Operator
Pracownik Obsługi Administracyjnej

Miejsce pracy: Warszawa

Grupa innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Grupa działa w obszarach energii odnawialnej, elektroenergetycznej i gazowej infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży, skupiając się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym Klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z różnych form energii i podnosić jakość swojego życia. Kluczowymi rynkami działalności Grupy innogy są Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry.

 
Największymi firmami należącymi do Grupy innogy w Polsce są innogy Polska S.A. - odpowiedzialna za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię do około 1 mln Klientów oraz spółka innogy Stoen Operator Sp. z o.o., zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Dodatkowo, w Polsce działa spółka innogy Business Services Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna za procesy obsługi wewnętrznej koncernu innogy w zakresie rachunkowości, finansów i innych procesów biznesowych, a także obszaru IT oraz spółka innogy Renewables Polska Sp. z o.o., która odpowiada m.in. za rozwój projektów, budowę i eksploatację farm wiatrowych. Do Grupy innogy w Polsce należą farmy wiatrowe o łącznej mocy ponad 220 megawatów. 

Zadania:

  • Ewidencja indywidualnego wyposażenia Pracowników
  • Prowadzenie magazynku podręcznego sprzętu i narzędzi nowych oraz sprzętu zwróconego
  • Sporządzanie dokumentacji księgowej likwidowanego majątku
  • Prowadzenie dokumentacji, związanej z wyposażeniem osobistym Pracowników, do celów kontrolnych
  • Uczestnictwo w inwentaryzacjach
  • Obsługa systemu SAP w zakresie zakupów sprzętu oraz usług
  • Prowadzenie ewidencji majątkowej środków trwałych będących wyposażeniem Pracowników, obiektów oraz stanowisk pracy

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie
  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze obsługi administracyjnej
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word)
  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
  • Dobra organizacja pracy
  • Sumienność oraz dokładność
  • Otwartość na zmiany

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działania
  • Umowę o pracę na czas określony
  • Pracę pełna wyzwań w dynamicznie rozwijającej się branży
  • Szeroki pakiet socjalny
  • Opiekę medyczną
aplikuj

Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez innogy Polska Spółka Akcyjna zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.