Ta oferta pracy jest nieaktualna od 318 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Obsługi Administracyjnej

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-01-03

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.



    innogy Stoen Operator
    Pracownik Obsługi Administracyjnej

    Miejsce pracy: Warszawa

    Grupa innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Grupa działa w obszarach energii odnawialnej, elektroenergetycznej i gazowej infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży, skupiając się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym Klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z różnych form energii i podnosić jakość swojego życia. Kluczowymi rynkami działalności Grupy innogy są Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry.

     
    Największymi firmami należącymi do Grupy innogy w Polsce są innogy Polska S.A. - odpowiedzialna za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię do około 1 mln Klientów oraz spółka innogy Stoen Operator Sp. z o.o., zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Dodatkowo, w Polsce działa spółka innogy Business Services Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna za procesy obsługi wewnętrznej koncernu innogy w zakresie rachunkowości, finansów i innych procesów biznesowych, a także obszaru IT oraz spółka innogy Renewables Polska Sp. z o.o., która odpowiada m.in. za rozwój projektów, budowę i eksploatację farm wiatrowych. Do Grupy innogy w Polsce należą farmy wiatrowe o łącznej mocy ponad 220 megawatów. 

    Zadania:

    • Ewidencja indywidualnego wyposażenia Pracowników
    • Prowadzenie magazynku podręcznego sprzętu i narzędzi nowych oraz sprzętu zwróconego
    • Sporządzanie dokumentacji księgowej likwidowanego majątku
    • Prowadzenie dokumentacji, związanej z wyposażeniem osobistym Pracowników, do celów kontrolnych
    • Uczestnictwo w inwentaryzacjach
    • Obsługa systemu SAP w zakresie zakupów sprzętu oraz usług
    • Prowadzenie ewidencji majątkowej środków trwałych będących wyposażeniem Pracowników, obiektów oraz stanowisk pracy

    Nasze oczekiwania:

    • Wykształcenie średnie
    • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze obsługi administracyjnej
    • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word)
    • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
    • Dobra organizacja pracy
    • Sumienność oraz dokładność
    • Otwartość na zmiany

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działania
    • Umowę o pracę na czas określony
    • Pracę pełna wyzwań w dynamicznie rozwijającej się branży
    • Szeroki pakiet socjalny
    • Opiekę medyczną
    aplikuj

    Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez innogy Polska Spółka Akcyjna zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.