Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik Obsługi Infolinii

Zakład Informatyki i Telekomunikacji Polskiej Grupy Górniczej S.A.

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca zmianowa:tak
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym

  • Udzielanie kompleksowych informacji

  • Telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami

  • Praca zmianowa w godzinach od 07.00 do 20.00 (od poniedziałku do piątku)

  • Miejsce pracy Katowice, Rybnik, możliwość pracy zdalnej

Nasze wymagania

  • Komunikatywność

  • Umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych

  • Opanowanie, wysoka kultura osobista

  • Znajomość obsługi komputera

  • Cierpliwość i życzliwość w kontaktach z użytkownikami

  • Staranność, terminowość i prawidłowe wykonywanie powierzonych zadań i obowiązków

  • Punktualność

  • Dobra organizacja pracy i umiejętność rozwiązywania bieżących problemów

To oferujemy

  • Pracę w stabilnej organizacji

    Benefity

    • dofinansowanie zajęć sportowych

    Zakład Informatyki i Telekomunikacji Polskiej Grupy Górniczej S.A.

    Polska Grupa Górnicza S.A. to europejski lider w obszarze wydobycia węgla kamiennego. Wielowiekową tradycję łączymy z innowacyjnym podejściem do produkcji i zarządzania. Nasze kopalnie umiejscowione są w centrum Śląska, historycznie związanego z węglem kamiennym.

    Naszym najcenniejszym atutem jest wiedza i doświadczenie 36 tysięcy osób zatrudnionych w PGG. To dzięki wykorzystaniu ich kompetencji oraz najnowszych rozwiązań technologicznych, jesteśmy w stanie efektywnie konkurować na światowym rynku surowcowym.

    Zakład Informatyki i Telekomunikacji Polskiej Grupy Górniczej S.A. poszukuje Kandydatów/Kandydatek na stanowisko: Pracownik Obsługi Infolinii.

    Przewiń do profilu firmy