Sopra Steria Polska sp. z o.o.

Pracownik obsługi klienta w języku francuskim

Sopra Steria Polska sp. z o.o.O firmie

  • Katowice

    śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
top

Sopra Steria to profesjonalizm, innowacyjność oraz ponad 45 lat doświadczenia. Globalny dostawca usług informatycznych, zarówno dla sektora publicznego jak i prywatnego, zatrudnia ponad 35  tysięcy pracowników w ponad 20-stu krajach na całym świecie. W Polsce, nasza firma zlokalizowana jest w Katowicach, z siedzibą w budynku ALTUS. Obecnie zatrudniamy już ponad 700 osób i stale zwiększamy zatrudnienie.


W związku z rozszerzeniem projektu poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowisko:
Pracownik obsługi klienta w języku francuskim
Miejsce pracy: Katowice
Co oferujemy
  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pracę w środowisku międzynarodowym z wykorzystaniem języków obcych,
  • wysokie wynagrodzenie,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT,
  • szkolenie wstępne dostosowane do poziomu umiejętności nowego pracownika,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • bezpłatne lekcje języków obcych w małych grupach.
Obowiązki
  • nadzorujemy systemy IT i aplikacje naszych francuskojęzycznych klientów,
  • rejestrujemy i usuwamy usterki informatyczne zgodnie z dostarczonymi procedurami.
Wymagania
  • znajomość języka francuskiego od poziomu A2,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • chęć rozwoju kompetencji informatycznych.
bottom

Informujemy, że administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) kandydatów do pracy jest Steria Polska sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-007), ul. Uniwersytecka 13. Zebrane dane osobowe  będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podanie danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.) jest obowiązkowe. Kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych. Przekazane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne zawierające dane osobowe zostaną zniszczone po zamknięciu procesu rekrutacji.

Kandydaci mogą również przekazać swoje aplikacje w celu rozpatrywania ich przez Administratora także w przyszłych procesach rekrutacji. W tym celu kandydaci powinni zamieścić w swoich dokumentach aplikacyjnych klauzulę zgody według wzoru zamieszczonego poniżej:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Steria Polska sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-007), ul. Uniwersytecka 13 (dotyczy również danych wykraczających poza zakres wskazany w art. 221 Kodeksu pracy) w związku z rekrutacja na stanowisko ……………………., a także  w przyszłych procesach rekrutacji. Moja zgoda na przetwarzanie danych jest ważna do odwołania”.

Sopra Steria to profesjonalizm, innowacyjność oraz ponad 45 lat doświadczenia. Globalny dostawca usług informatycznych, zarówno dla sektora publicznego jak i prywatnego, zatrudnia ponad 35  tysięcy pracowników w ponad 20-stu krajach na całym świecie. W Polsce, nasza firma zlokalizowana jest w Katowicach, z siedzibą w budynku ALTUS. Obecnie zatrudniamy już ponad 700 osób i stale zwiększamy zatrudnienie.


W związku z rozszerzeniem projektu poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowisko:
Pracownik obsługi klienta w języku francuskim
  • nadzorujemy systemy IT i aplikacje naszych francuskojęzycznych klientów,
  • rejestrujemy i usuwamy usterki informatyczne zgodnie z dostarczonymi procedurami.
  • znajomość języka francuskiego od poziomu A2,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • chęć rozwoju kompetencji informatycznych.
  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pracę w środowisku międzynarodowym z wykorzystaniem języków obcych,
  • wysokie wynagrodzenie,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT,
  • szkolenie wstępne dostosowane do poziomu umiejętności nowego pracownika,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • bezpłatne lekcje języków obcych w małych grupach.

Informujemy, że administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) kandydatów do pracy jest Steria Polska sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-007), ul. Uniwersytecka 13. Zebrane dane osobowe  będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podanie danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.) jest obowiązkowe. Kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych. Przekazane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne zawierające dane osobowe zostaną zniszczone po zamknięciu procesu rekrutacji.

Kandydaci mogą również przekazać swoje aplikacje w celu rozpatrywania ich przez Administratora także w przyszłych procesach rekrutacji. W tym celu kandydaci powinni zamieścić w swoich dokumentach aplikacyjnych klauzulę zgody według wzoru zamieszczonego poniżej:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Steria Polska sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-007), ul. Uniwersytecka 13 (dotyczy również danych wykraczających poza zakres wskazany w art. 221 Kodeksu pracy) w związku z rekrutacja na stanowisko ……………………., a także  w przyszłych procesach rekrutacji. Moja zgoda na przetwarzanie danych jest ważna do odwołania”.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy