Pracownik Obsługi Recepcji - Asystentka Biura

Atalian Poland Sp. z o.o.

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • część etatu
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • Dbanie o wizerunek i wygląd biura, nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem

  • Prowadzenie kalendarza recepcji, organizowanie spotkań

  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami

  • Organizacja wizyt, spotkań

Nasze wymagania

  • Znajomość języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację -WARUNEK KONIECZNY

  • Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej pośród wielu zadań

  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów

  • Otwartości na różnorodność

  • Skrupulatności i rzetelności

  • Wysokiej kultury osobistej

  • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 a 16.00

  • Znajomości środowiska MS Office

To oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę

  • Pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku zróżnicowanym pod względem języka, kultury i doświadczenia.

  • Możliwość doskonalenia umiejętności na samodzielnym stanowisku

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • karta Multisport

  • ubezpieczenie grupowe

  • pracowniczy program emerytalny

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o przesyłanie CV korzystając z przycisku "Aplikuj teraz".

Atalian Poland Sp. z o.o.

ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management) od ponad 70 lat. Z obrotem ponad 3 mld Eur, działamy w 29 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Afryce i obsługujemy ponad 25 000 klientów. Nasza oferta obejmuje w pełni zintegrowane oraz wewnętrznie obsługiwane obszary. Koncentrujemy się na pełnym zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych, cateringu oraz ochronie.

Przewiń do profilu firmy