Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik obsługi recepcji

MONEVI sp. z o.o.O firmie

2 0003 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista

MONEVI to profesjonalne centrum mikropigmentacji medycznej i kosmetologii. Nasi specjaliści są jednymi z najlepszych fachowców w Polsce. Zostaliśmy wyróżnieni międzynarodowymi wyróżnieniami Pro Artist i Pro Teacher, II i III linergistka roku 2019, jesteśmy również vicemistrzami świata w makijażu permanentnym 2018.

Pracownik obsługi recepcji

Poszukujemy osoby, która kompleksowo zadba o obsługę recepcji i obsługę klienta. Jeżeli jesteś osobą:

  • rzetelną, pracowitą i spełniasz się w pracy biurowej,
  • odporną na stres i umiejącą pracować pod presją czasu,
  • lubiącą kontakt z klientem i ludźmi,
  • punktualną, uprzejmą, z miłą aparycją i dbającą o swój wygląd zewnętrzny.
  • lubiącą ludzi i towarzyską, ale również taką, która poradzi sobie z „trudnym klientem”

Dodatkowo, jeżeli takie zadania jak:

  • obsługa komputera, urządzeń biurowych i kalendarza pracowników,
  • organizowanie stanowisk zabiegowych i sali szkoleniowej,
  • kontakt z księgowością i innymi działami centrum,
  • odbieranie telefonów i obsługa Facebooka (umawianie klientów),
  • dbanie o czystość salonu i recepcji,
  • sprawdzanie kart pacjentów i ich przygotowywanie oraz segregowanie,
  • realizacja zamówień i sprawdzanie ich stanów,
  • etc.

Nie sprawiają Ci problemu. To jesteś osobą, na którą czekamy ! 

Wymagania:

  • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • znajomość branży beauty,
  • obycie z klientem i klientem trudnym,
  • obsługa kalendarza internetowego,
  • wysoka kultura osobista i miła aparycją,
  • dbanie o wizerunek firmy i jej dobre imię,
  • zadbany i schludny wygląd.
  • znajomość języka angielskiego miłe widziana, 
  • kreatywność.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie i premie uznaniowe,
  • prace w miłej rodzinnej atmosferze,
  • wolne weekendy lub możliwość pracy w soboty, które są dodatkowo płatne,
  • pracę od 9.40-18.00,
  • możliwość rozwoju i podwyżek,
  • potrafimy docenić dobrego pracownika.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne