Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik obsługi sklepu internetowego z językiem angielskim lub czeskim / słowackim

EXPANDECO sp. z o.o.

  • Stalowa 17
    Chorzów, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
  • rekrutacja zdalna

EXPANDECO sp. z o.o.

Stalowa 17

Chorzów

W Expandeco wspieramy sklepy internetowe pomagając im spełniać oczekiwania zagranicznych klientów. Zapewniamy sklepom e-commerce wysokiej jakości obsługę klientów przez telefon, e-mail, czat oraz social-media, organizujemy proces zwrotów produktów dla ich klientów oraz przygotowujemy tłumaczenia stron internetowych.

Do Twoich zadań będzie należało:

  • prowadzenie komunikacji w języku polskim z klientami sklepów internetowych poprzez telefon, e-mail i czat,

  • prowadzenie komunikacji z zespołami sklepów internetowych w języku angielskim lub czeskim / słowackim,

  • obsługa przesyłek kurierskich przychodzących na adres biura. 

Pracownik obsługi sklepu internetowego z językiem angielskim lub czeskim / słowackim

W nowo otwartym oddziale w Chorzowie, zlokalizowanym na terenie Invest Park Hajduki budujemy zespół wsparcia dla naszych klientów. Dzięki pracy z nami poznasz bliżej i zrozumiesz lepiej świat sklepów internetowych zdobywając nowe doświadczenia. Jeśli uważasz, że e-commerce jest lub może stać się Twoim miejscem rozwoju zawodowego, dołącz do nas!

Na Twoim stanowisku będziesz potrzebował następujących kompetencji, pomocnych przy prowadzeniu rozmów z klientami sklepów internetowych:

  • wysokie umiejętności komunikacyjne

  • sumienność w wykonywaniu obowiązków

  • umiejętność wzięcia na siebie odpowiedzialności za powierzone zadania

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym lub znajomość języka czeskiego albo słowackiego

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. w call center) 

  • znajomość innych języków obcych

  • znajomość branży e-commerce

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowym środowisku, w stałym kontakcie z koleżankami i kolegami z kilkunastu krajów

  • możliwość zdobycia unikalnych doświadczeń w rozwojowej branży e-commerce dzięki pracy na potrzeby pracy z wiodącymi sklepami internetowymi z różnych branż (m.in. odzieżowej, obuwniczej, elektroniki użytkowej, kosmetycznej, wyposażenia wnętrz, sportowej)

  • kompleksowe przygotowanie stanowiska pracy w taki sposób, aby ułatwić komunikację prowadzoną w ramach obowiązków

  • pracę w biurze zlokalizowanym w nowoczesnym kompleksie biurowym Invest Park Hajduki w Chorzowie Batorym bardzo dobrze skomunikowanym z wszystkimi miastami aglomeracji za pomocą wielu środków komunikacji (pociągiem, autobusem, tramwajem, samochodem)

  • wyznaczone miejsce parkingowe na terenie Invest Park Hajduki

Ogłoszenie archiwalne