Ta oferta pracy jest nieaktualna od 4 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Recepcji/Sekretariatu

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 14.12.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
Spółka prowadząca działalność inwestycyjną poszukuje kandydatów do pracy
w wymiarze ¾ etatu na stanowisku:
Pracownik Recepcji/Sekretariatu
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało między innymi:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji oraz biura
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z funkcjonowaniem sekretariatu
  • łączenie rozmów telefonicznych i obsługa gości odwiedzających firmę
  • zapewnienie właściwego obiegu informacji
  • inne czynności administracyjno-biurowe

Od Kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenia minimum średniego lub w trakcie studiów zaocznych
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • biegłej obsługi pakietu Ms Office (Word, Excel, Power Point)
  • komunikatywności, samodzielności oraz dobrej organizacji pracy
  • wysokiej kultury osobistej

Oferujemy:

  • zatrudnienia na umowę o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • miłą atmosferę pracy

Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie listu motywacyjnego oraz CV klikając przycisk Aplikuj teraz!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Proszę o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)".
Na tym etapie rekrutacji pracodawca chce pozostać anonimowy. Dowiedz się więcej