Oferta pracy

Pracownik recepcji

Gemius S.A.O firmie

Gemius S.A.

Domaniewska 48

Warszawa

Pracownik recepcji

Twoją rolą będzie sprawna obsługa recepcji, bieżące wsparcie Działu Administracji oraz pełnienie funkcji asystenckich dla Zarządu firmy.


Twoje zadania:

  • obsługa centrali telefonicznej, księgi korespondencyjnej oraz poczty elektronicznej,
  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze oraz pomiędzy biurami firmy,
  • organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych w firmie oraz zapewnienie im właściwej oprawy,
  • wsparcie pracowników od strony administracyjnej,
  • bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów, m.in. artykuły biurowe, spożywcze, 
  • współpraca z osobami zarządzającymi budynkiem oraz kontakt z serwisem technicznym,
  • obsługa Klientów firmy.

Wymagania:


Jeżeli jesteś osobą dyspozycyjną, sumienną, komunikatywną i potrafiącą pracować nad wieloma zadaniami naraz, a poza tym:

  • dobrze obsługujesz MS Office,
  • znasz angielski na poziomie komunikatywnym,
  • posiadasz co najmniej średnie wykształcenie,
  • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz znajomość reguł savoir-vivre,
  • umiesz dostosowywać się do zmieniających się warunków organizacyjnych i techniki pracy biurowej

 

to chcielibyśmy Cię poznać!


Zapraszamy do aplikowania!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy