Oferta pracy

Pracownik recepcji z czynnościami administracyjnymi

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 8 dni
    do: 02 lip 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, lidera w swojej branży posiadającego kilkaset zakładów produkcyjnych na całym świecie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik recepcji
z czynnościami administracyjnymi
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: PR06/GRM/2021

Co będzie należało do Twoich codziennych obowiązków:

  • Organizacja pracy Recepcji,
  • Zarządzanie korespondencją firmową,
  • Wsparcie administracyjne pracowników (Dział Księgowości, Zarząd Firmy),
  • Kontrola nad obiegiem dokumentów i zapewnienie prawidłowego przepływu informacji,
  • Profesjonalna obsługa gości (również w j. angielskim).

Co możemy Ci zaoferować:

  • pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży,
  • pracę w godzinach 8.00-16.00,
  • niezbędne szkolenia,
  • możliwość udziału w interesujących projektach z zakresu komunikacji wewnętrznej,
  • umowę o pracę tymczasową z realną możliwością zatrudnienia bezpośrednio u Klienta (po okresie próbnym).

Oczekujemy:

  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • proaktywnej postawy,
  • dokładności,
  • odporności na stres (dynamiczne środowisko pracy),
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office,
  • znajomości j. angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację!

Zachęcamy do aplikowania!

Miejsce pracy: Warszawa

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Dla naszego Klienta, lidera w swojej branży posiadającego kilkaset zakładów produkcyjnych na całym świecie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik recepcji
z czynnościami administracyjnymiNumer ref.: PR06/GRM/2021

Co będzie należało do Twoich codziennych obowiązków:

  • Organizacja pracy Recepcji,
  • Zarządzanie korespondencją firmową,
  • Wsparcie administracyjne pracowników (Dział Księgowości, Zarząd Firmy),
  • Kontrola nad obiegiem dokumentów i zapewnienie prawidłowego przepływu informacji,
  • Profesjonalna obsługa gości (również w j. angielskim).

Co możemy Ci zaoferować:

  • pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży,
  • pracę w godzinach 8.00-16.00,
  • niezbędne szkolenia,
  • możliwość udziału w interesujących projektach z zakresu komunikacji wewnętrznej,
  • umowę o pracę tymczasową z realną możliwością zatrudnienia bezpośrednio u Klienta (po okresie próbnym).

Oczekujemy:

  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • proaktywnej postawy,
  • dokładności,
  • odporności na stres (dynamiczne środowisko pracy),
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office,
  • znajomości j. angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację!

Zachęcamy do aplikowania!

Miejsce pracy: Warszawa

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne