Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik sekretariatu kancelarii prawnej

SKOCZYŃSKI KOLAŃCZYK I PARTNERZY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH

  • Pszenna 5B
    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Specjalista

SKOCZYŃSKI KOLAŃCZYK I PARTNERZY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH

Pszenna 5B

Poznań

Skoczyński Kolańczyk i Partnerzy Kancelaria Radców Prawnych (Kancelaria SKP) jest spółką partnerską założoną w kwietniu 2013 roku przez posiadających wieloletnie doświadczenie zawodowe radców prawnych Tomasza Skoczyńskiego, Filipa Kolańczyka i Joanny Rudnickiej.

Kancelaria SKP wraz z zespołem swoich współpracowników świadczy kompleksową obsługę prawną. Przede wszystkim jednak działalność Kancelarii SKP skupia się na problematyce związanej z zamówieniami publicznymi i partnerstwie publiczno-prywatnym, kompleksowym prowadzeniem procesów inwestycyjnych, w tym realizowanych w oparciu o wzorce FIDIC, reprezentacją w postępowaniach sądowych i arbitrażowych oraz doradztwem w zakresie prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego.

Pracownik sekretariatu kancelarii prawnej

Twój zakres obowiązków:

  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu wraz przygotowywaniem i obsługą firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych,
  • prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • prowadzenie oraz nadzór nad ogólnym kalendarzem spotkań,
  • bieżące prace biurowe związane z administracją,
  • obsługa konta głównego e-mail oraz przekierowywanie wiadomości do adresatów,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • współpraca z dostawcami świadczącymi usługi dla kancelarii w tym m.in.: organizacja napraw oraz zapewnienie odpowiedniej ilości artykułów biurowych i spożywczych,
  • wykonywanie innych czynności zgodnie ze wskazówkami prawników.

Nasze wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie w kancelarii prawniczej lub sądzie,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel) oraz urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy, zdyscyplinowanie, systematyczność, punktualność,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywane prace,
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym zespole.

Ogłoszenie archiwalne