HAMMERMED Medical Polska Sp.z.o.o Spółka komandytowa

Pracownik Sekretariatu

HAMMERMED Medical Polska Sp.z.o.o Spółka komandytowaO firmie

HAMMERMED Medical Polska Sp.z.o.o Spółka komandytowa

Doktora Stefana Kopcińskiego 69/71

Łódź

Jesteśmy Innowacyjną Firmą z szybko rosnącym portfolio najwyższej jakości produktów i rozwiązań dla Medycyny. Działamy na bardzo wymagającym rynku medycznym i każdego dnia wspieramy Lekarzy w ich odpowiedzialnej pracy. Od 20 lat jesteśmy dla nich prawdziwymi Partnerami dla dobra Pacjentów.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik Sekretariatu
miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:

  • Odbiór telefonów oraz łączenie do poszczególnych działów,
  • Koordynacja obiegu korespondencji (przychodzącej i wychodzącej),
  • Prowadzenie teczki Zarządu
  • Koordynowanie kalendarza Zarządu
  • Organizacja i obsługa spotkań (w tym nadzór nad salami konferencyjnymi)
  • Organizacja cateringu podczas spotkań firmowych/szkoleń
  • Przyjmowanie i obsługa gości
  • Obsługa elektronicznego procesu nadawania przesyłek
  • Zamówienie artykułów biurowych i spożywczych
  • Sprawy bieżące dla przedstawicieli – rezerwacje i wyszukiwanie hoteli, lotów, przejazdów itd.
  • Redagowanie pism
  • Dbanie o nienaganny wizerunek firmy
  • Wykonywanie czynności wynikających z bieżącej działalności Firmy, zleconych przez Zarząd.

Wymagania:

  • Dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Inicjatywa, samodzielność i dążenie do osiągnięcia założonych celów
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) WARUNEK KONIECZNY
  • Zdolności interpersonalne i umiejętność pracy zespołowej
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość pracy w zgranym zespole
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz zaangażowania
  • Pakiet medyczny
  • Karta sportowa
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie cv za pomocą poniższego przycisku Aplikuj

Jesteśmy Innowacyjną Firmą z szybko rosnącym portfolio najwyższej jakości produktów i rozwiązań dla Medycyny. Działamy na bardzo wymagającym rynku medycznym i każdego dnia wspieramy Lekarzy w ich odpowiedzialnej pracy. Od 20 lat jesteśmy dla nich prawdziwymi Partnerami dla dobra Pacjentów.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik SekretariatuNumer ref.: miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:

  • Odbiór telefonów oraz łączenie do poszczególnych działów,
  • Koordynacja obiegu korespondencji (przychodzącej i wychodzącej),
  • Prowadzenie teczki Zarządu
  • Koordynowanie kalendarza Zarządu
  • Organizacja i obsługa spotkań (w tym nadzór nad salami konferencyjnymi)
  • Organizacja cateringu podczas spotkań firmowych/szkoleń
  • Przyjmowanie i obsługa gości
  • Obsługa elektronicznego procesu nadawania przesyłek
  • Zamówienie artykułów biurowych i spożywczych
  • Sprawy bieżące dla przedstawicieli – rezerwacje i wyszukiwanie hoteli, lotów, przejazdów itd.
  • Redagowanie pism
  • Dbanie o nienaganny wizerunek firmy
  • Wykonywanie czynności wynikających z bieżącej działalności Firmy, zleconych przez Zarząd.

Wymagania:

  • Dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Inicjatywa, samodzielność i dążenie do osiągnięcia założonych celów
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) WARUNEK KONIECZNY
  • Zdolności interpersonalne i umiejętność pracy zespołowej
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość pracy w zgranym zespole
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz zaangażowania
  • Pakiet medyczny
  • Karta sportowa
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie cv za pomocą poniższego przycisku Aplikuj

Ogłoszenie archiwalne