Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik sekretariatu

FID sp. z o.o.

4 5005 500 brutto / mies.
  • Piekary 6, Stare Miasto, Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

FID sp. z o.o.

Piekary 6

Stare Miasto

Poznań

Twój zakres obowiązków

Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:

Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?

Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem.

Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym.

Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy.

Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację.

Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”.

Obowiązki:

-administrowanie umowami i dokumentacją,

-wysyłki pocztowe i administracja kontem z firmą kurierską,

-dbanie o wizerunek biura i kontakt z ekipą sprzątającą ,

-zaopatrzenie biura,

-zamawianie i serwisowanie urządzeń biurowych,

-witanie i obsługa gości w biurze,

-archiwizacja dokumentów: skanowanie, drukowanie,

-koordynacja obiegu dokumentacji,

-współpraca z pozostałymi działami firmy,

-wsparcie zespołu w bieżących zadaniach.

Nasze wymagania

  • co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie w pracy biurowej,

  • duża dokładność,

  • sumienność,

  • zorientowanie na realizację celu i pozytywne nastawienie,

  • dobre zdolności komunikacyjne,

  • znajomość pakietu MS Office.

To oferujemy

  • rozwój w młodym i zaangażowanym zespole,

  • praktyczne szkolenia podnoszące kompetencje,

  • dofinansowanie karty MultiSport,

  • system premiowy,

  • niezbędne narzędzia potrzebne do pracy,

  • wynagrodzenie adekwatne do poziomu kompetencji.