Oferta pracy

Pracownik sekretariatu – Recepcjonista/ka

ROBYGO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

ROBYG - dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma deweloperska z pozycją lidera wśród polskich deweloperów, posiadająca bogatą ofertę mieszkań i apartamentów, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownik sekretariatu – Recepcjonista/ka

Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • Prowadzenie sekretariatu i obsługa biura
  • Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłka korespondencji
  • Odbieranie telefonów, łączenie rozmów
  • Prowadzenie kalendarza spotkań
  • Organizacja i obsługa narad, spotkań i konferencji z udziałem zarządu
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów, archiwizacja
  • Zamawianie artykułów biurowych, spożywczych i eksploatacyjnych
  • Inne prace zlecone przez zarząd

Wymagania:

  • Dobra znajomość jęz. angielskiego
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w pracy biurowej
  • Biegła obsługa pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy, rzetelność i zaangażowanie

Oferujemy:

  • prace w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy