Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik Sekretariatu – Recepcjonista

ADBL

  • Pajęcza 23, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

ADBL

Pajęcza 23

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Odbiór i wysyłka poczty oraz przesyłek.

  • Zapewnienie sprawnego przepływu korespondencji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie.

  • Zarządzanie funkcjonowaniem recepcji – sekretariatu.

  • Wsparcie Działu Administracji.

  • Bieżące prace administracyjne – w ramach zleconych zadań.

  • Prowadzenie kalendarza spotkań.

  • Przygotowanie pism, zestawień, raportów, prezentacji – w ramach bieżących potrzeb.

  • Archiwizacja dokumentacji.

  • Odbieranie telefonów, kontakt z klientami i kontrahentami.

  • Przyjmowanie gości.

  • Obsługa urządzeń biurowych,

  • Organizacja bieżącego zaopatrzenia biura w potrzebne materiały.

  • Wydawanie materiałów i sprzętów pracownikom, ewidencja zapasów.

  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy biurowej – mile widziane.

  • Umiejętność organizacji pracy własnej.

  • Umiejętność pracy w zespole.

  • Umiejętność pracy pod presją czasu,

  • Prawo jazdy kat. B.

  • Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych – drukarka, skaner, laminarka itp.

  • Znajomość programów Word, Excel, Powerpoint.

  • Wysoka kultura osobista.

  • Komunikatywność.

  • Kreatywność.

  • Umiejętność starannego i jednocześnie szybkiego wykonywania powierzonej pracy.

  • Umiejętność utrzymywania porządku w dokumentach oraz w miejscu pracy.

  • Profesjonalizm, dbanie o poufność informacji oraz dobrą reputację firmy.

  • Znajomość teoretyczna i praktyczna branży chemii gospodarczej – mile widziana.

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, w mowie i w piśmie – mile widziana.

To oferujemy

  • Rozwój zawodowy, w młodej, bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie.

  • Przyjacielską atmosferę pracy z uczciwymi współpracownikami.

  • Stałe zatrudnienie na umowę o pracę – po 3-miesięcznym okresie próbnym.

  • Stała podstawa wynagrodzenia + premie uznaniowe.

  • Benefity w formie karty Multisport.

  • Produkty firmowe na własny użytek.

  • Kwartalne wyjścia integracyjne.

  • Narzędzia do pracy – komputer, telefon, auto służbowe do dyspozycji w godzinach pracy.

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, szkolenia branżowe.

  • Możliwość udziału w imprezach branżowych – targi, eventy.

  • Stabilną pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie.

  • Przyjazną atmosferę pracy – brak dress code’u.

  • Możliwość realnego wkładu w rozwój firmy

  • Poszukujemy osób do długofalowej współpracy. Przy zaangażowaniu, kreatywności i wkładzie w rozwój firmy przewidujemy zindywidualizowaną ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach firmy.

O nas

Firma JJ Management, właściciel marki ADBL, lider w branży detailingu.

Poszukujemy komunikatywnej, lubiącej kontakt z ludźmi osoby do obsługi sekretariatu – recepcji oraz podstawowych spraw organizacyjnych.