Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik sekretariatu

LUMEN Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Jana Długosza 42, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

LUMEN Polska Sp. z o.o.

Jana Długosza 42

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty;

  • Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy;

  • Obsługa firmowej poczty elektronicznej;

  • Przyjmowanie i łączenie telefonów;

  • Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych;

  • Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu;

  • Organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura;

  • Dbałość o estetyczny wygląd biura

  • wsparcie prawników w zakresie bieżących spraw

  • Przygotowywanie raportów

Nasze wymagania

  • 2 letnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym;

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; w szczególności excela

  • Dobra organizacja pracy własnej, skrupulatności

  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista, zaangażowanie

  • Umiejętności pracy pod presją czasu i szybko zmieniających się okolicznościach

  • Znajomość języka anielskiego na poziomie B2.

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach długotrwałej współpracy;

  • Atrakcyjne wynagrodzenie;

  • Niekorporacyjna kultura pracy – decyzyjność, samodzielność, koleżeńskie relacje wśród pracowników, przyjazna atmosfera;

  • Pakiet opieki medycznej Lux-Med;

  • Pakiet Multisport;