Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik serwisu IT (Wsparcie obsługi klienta)

ARISE Sp. z o.oO firmie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

ARISE Sp. z o.o

aleja "Solidarności" 117

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie i koordynacja zgłoszeniami serwisowymi

  • Raportowanie stanów zgłoszeń serwisowych

  • Przeprowadzanie testów systemu

  • Telefoniczne wsparcie użytkowników systemu

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra organizacja pracy, dbałość o terminowość otwartych zgłoszeń oraz wysoką jakość obsługi klienta

  • Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

  • Doświadczenie we współpracy z zespołem deweloperskim i biznesem w zakresie usuwania błędów

  • Znajomość MS Office

  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Znajomość systemu OTRS, JIRA, Redmine, Confluence

  • Umiejętności w zakresie analizy potrzeb biznesowych

  • Umiejętności w zakresie opracowywania dokumentacji funkcjonalnej

To oferujemy

  • Atrakcyjne i różnorodne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności

  • Miłą atmosferę pracy

O nas

Dostarczamy oprogramowanie sprawdzone na krajowych i zagranicznych rynkach finansowych, w tym w domach maklerskich, w TFI, w bankach i przez innych uczestników rynku.