Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik urzędniczy ds. gospodarki nieruchomościami
Urząd Gminy Nowe Miasto nad WartąO firmie
- Nowe Miasto nad Wartą, PolskaNowe Miasto nad Wartą (pow. średzki), wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Urząd Gminy Nowe Miasto nad Wartą
Nowe Miasto nad Wartą
Nowe Miasto nad Wartą (pow. średzki)
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 194/2021
Wójta Gminy Nowe Miasto nad Wartą
z dnia 20 stycznia 2021 r.
- Nazwa i adres jednostki
2. Stanowisko: ds. gospodarki nieruchomościami
3. Wymagania
1. Wymagania niezbędne
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe,
f) znajomość ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. z 2020, poz. 1990), ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 1990 r. nr. 32 poz. 191), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.),
g) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
h) umiejętność analitycznego myślenia.
a) preferowany kierunek wykształcenia: planowanie przestrzenne,
b) posiadanie doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub samorządowej, w szczególności w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub w gospodarce nieruchomościami,
c) prawo jazdy kat. B.
- Wydawanie postanowień i decyzji opiniujących projekty podziału nieruchomości
oraz prowadzenie spraw dotyczących rozgraniczenia nieruchomości. - Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnymi gruntami, w tym oddawanie w dzierżawę, użytkowanie wieczyste, użyczenie, najem
i w zarząd. - Prowadzenie spraw dotyczących aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych.
- Prowadzenie spraw dotyczących komunalizacji mienia, w tym sporządzenie informacji o stanie mienia komunalnego o planowanych dochodach z mienia oraz o planowanych wydatkach na mienie komunalne.
- Prowadzenie ewidencji gruntów będących własnością Gminy.
- Prowadzenie spraw dotyczących wieczystego użytkowania gruntów i zmiany wieczystego użytkowania na własność.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej w zakresie powierzonych zadań, przygotowanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Sporządzenie sprawozdań o udzielenie pomocy publicznej w zakresie gospodarki gruntami.
- Zastępstwo stanowiska ds. planowania przestrzennego.
- Wymiar czasu pracy – pełen etat,
- Rodzaj pracy – umowa o pracę,
- Miejsce pracy – Urząd Gminy Nowe Miasto nad Wartą, ul. Poznańska 14,
Wójt Gminy Nowe Miasto nad Warta informuje, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze tj. w miesiącu grudniu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Nowe Miasto nad Wartą
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
- życiorys uwzględniający przebieg dotychczasowego doświadczenia
oraz wykształcenia, - list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy (kopie świadectw pracy lub zaświadczeń),
- kopie dokumentów poświadczających kwalifikacje, uprawnienia, ukończone kursy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 1
do ogłoszenia), - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych (załącznik nr 1 do ogłoszenia), - oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik nr 2 do ogłoszenia),
Dokumenty określone w pkt. VII należy złożyć w terminie do 8 lutego 2021 r.
w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na wolne stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą” osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu - decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu
lub nie zawierające kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. - Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Załącznik Nr 1
do Ogłoszenia o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami
w Urzędzie Gminy Nowe Miasto nad Wartą
z dnia 20 stycznia 2021 r.
……………………………………… …...............………………………
(imię i nazwisko) (miejscowość i data)
Oświadczenie
Ja niżej podpisany/a, oświadczam, że:
- posiadam obywatelstwo polskie,
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych,
- nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
………………………………
(czytelny podpis)
Ogłoszenie archiwalne