Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracownik Wsparcia IT (helpdesk) w Centrum Informatyki
Uniwersytet Ekonomiczny we WrocławiuO firmie
- Komandorska 118, 52-443 Wrocław, PolskaWrocław, dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Komandorska 118
Wrocław
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
poszukuje pracownika na stanowisko:
PRACOWNIKA WSPARCIA IT (helpdesk)
w Centrum InformatykiNumer ref.: (R-CSP.120.37.2020)
w Centrum InformatykiNumer ref.: (R-CSP.120.37.2020)
Jesteśmy liczącym się ośrodkiem badań w dziedzinie nauk ekonomicznych i nauk o zarządzaniu oraz jedną z największych szkół ekonomicznych w kraju. Odgrywamy ważną rolę w kształceniu ekonomistów, w badaniach naukowych i pracach dla gospodarki. Jesteśmy aktywnym partnerem w międzynarodowych kontaktach naukowych i dydaktycznych.
Posiadamy szeroką ofertę edukacyjną obejmującą 11 kierunków w języku polskim i 4 programy w języku angielskim, Szkolę Doktorską oraz studia doktoranckie dla obcokrajowców.
Dlaczego warto z nami pracować?
- wspieramy realizację projektów Uczelni w obszarze informatycznym;
- uczestniczymy w projektach technologicznych prowadzonych w ramach Centrum Informatyki;
- korzystamy z nowoczesnych narzędzi pracy umożliwiających pracę zdalną;
- zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę w pełnym wymiarze;
- umożliwiamy rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych (program studiów dla pracowników oraz system szkoleń).
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie techniczne;
- znajomość systemów operacyjnych Windows 10;
- podstawowa znajomość usług sieciowych i administracji sieci;
- znajomość budowy sprzętu komputerowego;
- min. roczne doświadczenie we wsparciu użytkowników końcowych i systemów IT;
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne zapoznawanie się z dokumentacja;
- nastawienie na pracę zespołową;
- komunikatywność, rzetelność, otwartość oraz dynamika w działaniu.
Główne zadania:
- wsparcie użytkowników końcowych w zakresie obsługi systemów informatycznych oraz problemów wynikających z obsługi sprzętu IT – analizowanie problemów i znajdowanie rozwiązań;
- współpraca z innymi działami informatycznymi Centrum Informatyki;
- obsługa systemu helpdesk.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość wiodących technologii informatycznych;
- znajomość systemów serwerowych Windows, Linux;
- znajomość relacyjnych baz danych;
- znajomość języków programowania dla potrzeb serwisów WWW.
Benefity:
- dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny;
- premia kwartalna/ roczna (trzynastka);
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, oraz wykupienia karty sportowej.
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami.
W treści CV prosimy o dołączenie oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Pracownik Wsparcia IT (helpdesk) w Centrum Informatyki, ogłoszonego przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne. Oświadczam także, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną Administratora danych osobowych, czyli Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Ogłoszenie archiwalne