Oferta pracy

Pracownik Wsparcia IT (helpdesk) w Centrum Informatyki

Uniwersytet Ekonomiczny we WrocławiuO firmie

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Komandorska 118

Wrocław

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
poszukuje pracownika na stanowisko:
PRACOWNIKA WSPARCIA IT (helpdesk)
w Centrum InformatykiNumer ref.: (R-CSP.120.37.2020)
Jesteśmy liczącym się ośrodkiem badań w dziedzinie nauk ekonomicznych i nauk o zarządzaniu oraz jedną z największych szkół ekonomicznych w kraju. Odgrywamy ważną rolę w kształceniu ekonomistów, w badaniach naukowych i pracach dla gospodarki. Jesteśmy aktywnym partnerem w międzynarodowych kontaktach naukowych i dydaktycznych.

Posiadamy szeroką ofertę edukacyjną obejmującą 11 kierunków w języku polskim i 4 programy w języku angielskim, Szkolę Doktorską oraz studia doktoranckie dla obcokrajowców.

Dlaczego warto z nami pracować?

  • wspieramy realizację projektów Uczelni w obszarze informatycznym;
  • uczestniczymy w projektach technologicznych prowadzonych w ramach Centrum Informatyki;
  • korzystamy z nowoczesnych narzędzi pracy umożliwiających pracę zdalną;
  • zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę w pełnym wymiarze;
  • umożliwiamy rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych (program studiów dla pracowników oraz system szkoleń).

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne;
  • znajomość systemów operacyjnych Windows 10;
  • podstawowa znajomość usług sieciowych i administracji sieci;
  • znajomość budowy sprzętu komputerowego;
  • min. roczne doświadczenie we wsparciu użytkowników końcowych i systemów IT;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne zapoznawanie się z dokumentacja;
  • nastawienie na pracę zespołową;
  • komunikatywność, rzetelność, otwartość oraz dynamika w działaniu.

Główne zadania:

  • wsparcie użytkowników końcowych w zakresie obsługi systemów informatycznych oraz problemów wynikających z obsługi sprzętu IT – analizowanie problemów i znajdowanie rozwiązań;
  • współpraca z innymi działami informatycznymi Centrum Informatyki;
  • obsługa systemu helpdesk.

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość wiodących technologii informatycznych;
  • znajomość systemów serwerowych Windows, Linux;
  • znajomość relacyjnych baz danych;
  • znajomość języków programowania dla potrzeb serwisów WWW.

Benefity:

  • dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny;
  • premia kwartalna/ roczna (trzynastka);
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, oraz wykupienia karty sportowej.

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami.

W treści CV prosimy o dołączenie oświadczenia:
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Pracownik Wsparcia IT (helpdesk) w Centrum Informatyki, ogłoszonego przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne. Oświadczam także, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną Administratora danych osobowych, czyli Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy