Pracownik Wsparcia Technicznego (Helpdesk IT)

FIBERLINK Sp. z o.o.O firmie

FIBERLINK Sp. z o.o.

ul

Kraków

Wiemy, że pracownicy stanowią podstawę sukcesu firmy. Zależy nam by właśnie takie osoby tworzyły nasz zespół. Praca u nas oznacza możliwość samorealizacji, samodzielność w działaniu
oraz rozwój osobistych umiejętności.

Jesteśmy jedną z największych firm telekomunikacyjnych w województwie małopolskim dostarczającą swoje usługi do firm, instytucji oraz klientów indywidualnych, a dzięki realizacji aktualnych projektów staniemy się wiodącym operatorem oferującym usługi w najnowocześniejszej
technologii światłowodowej, dlatego…

…szukamy najlepszych!
Pracownik Wsparcia Technicznego (Helpdesk IT)

Zakres obowiązków:

  • Pierwsza linia wsparcia telefonicznego i mailowego;
  • Zarządzanie zgłoszonymi problemami (przyjmowanie, rejestrowanie, rozwiązywanie);
  • Eskalowanie trudniejszych problemów na dalsze linie wsparcia technicznego;

Idealny kandydat powinien posiadać:

  • Podstawową znajomość sieci komputerowych;
  • Zainteresowanie technologiami LAN, WiFi, FTTH;
  • Znajomość systemów z rodziny Windows;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
  • Komunikatywność, doświadczenie w kontakcie z klientem;
  • Odporność na stres;
  • Poczucie humoru!!!;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowych atutem;

Oferujemy:

  • Atrakcyjną i stabilną pracę w młodym zespole
  • Motywujące wynagrodzenie zależne od umiejętności
  • Możliwość poznania najnowszych rozwiązań IT
  • Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
    i 11:00-19:00
  • Możliwość rozwoju, uczestnictwa w szkoleniach
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy