Pracownik Wsparcia Technicznego (Helpdesk IT)

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 22.05.2019
  • Ważna jeszcze 4 dni (do 21.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Pracownik Wsparcia Technicznego (Helpdesk IT)
    Oferujemy:
    Atrakcyjną i stabilną pracę w młodym zespole
    Motywujące wynagrodzenie zależne od umiejętności
    Możliwość poznania najnowszych rozwiązań IT
    Pracę zmianową od poniedziałku do piątku. w godzinach 8:00-16:00 i 11:00-19:00
    Możliwość rozwoju, uczestnictwa w szkoleniach

    Oferujemy:

    • Atrakcyjną i stabilną pracę w młodym zespole;
    • Motywujące wynagrodzenie zależne od umiejętności;
    • Możliwość poznania najnowszych rozwiązań IT;
    • Pracę zmianową od poniedziałku do piątku. w godzinach 8:00-16:00 i 11:00-19:00;
    • Możliwość rozwoju, uczestnictwa w szkoleniach;
    Wiemy, że pracownicy stanowią podstawę sukcesu firmy. Zależy nam by właśnie takie osoby tworzyły nasz zespół. Praca u nas oznacza możliwość samorealizacji, samodzielność w działaniu oraz rozwój osobistych umiejętności.

    Jesteśmy jedną z największych firm telekomunikacyjnych w województwie małopolskim dostarczającą swoje usługi do firm, instytucji oraz klientów indywidualnych, a dzięki realizacji aktualnych projektów staniemy się wiodącym operatorem oferującym usługi w najnowocześniejszej technologii światłowodowej, dlatego…

    …szukamy najlepszych!

    Zakres obowiązków:

    • Pierwsza linia wsparcia telefonicznego i mailowego;
    • Zarządzanie zgłoszonymi problemami (przyjmowanie, rejestrowanie, rozwiązywanie);
    • Eskalowanie trudniejszych problemów na dalsze linie wsparcia technicznego;

    Idealny kandydat powinien posiadać:

    • Podstawową znajomość sieci komputerowych;
    • Zainteresowanie technologiami LAN, WiFi, FTTH;
    • Znajomość systemów z rodziny Windows;
    • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
    • Komunikatywność, doświadczenie w kontakcie z klientem;
    • Odporność na stres;
    • Poczucie humoru!!!;
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowych atutem;
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez FIBERLINK Sp. z o.o. siedzibą w Mogilanach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
     
    Informujemy, że Administratorem danych jest Fiberlink Sp. z o.o. z siedzibą w Mogilanach przy ul. Żary 22a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.