Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1139 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik Zespołu Obsługi Klienta ze znajomością języków obcych

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 13.02.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Kennametal jest globalnym amerykańskim koncernem reprezentującym zaawansowaną technologię, nowoczesne produkty i czołową pozycję na rynku w obszarach narzędzi do obróbki metali, narzędzi dla górnictwa i inżynierii lądowej. Oferujemy kompleksowe rozwiązania procesów technologicznych, a naszymi klientami są największe firmy z segmentu samochodowego, lotniczego, energetycznego, maszynowego, górniczego, medycznego, czyli głównych gałęzi przemysłu.

    Kennametal działa w oparciu o unikalną wiedzę w zakresie technologii materiałowych i bliską współpracę ze swoimi klientami. Nasze przedsiębiorstwo charakteryzuje się bardzo wysoką oceną poziomu innowacyjności rynkowej oraz wysoką oceną poziomu innowacyjności procesowej.

    Obecnie szukamy entuzjastycznych i zmotywowanych

    Pracowników Zespołu Obsługi Klienta
    ze znajomością języków obcych:

    • z płynnym angielskim
    • lub z płynną znajomością niemieckiego lub / i francuskiego wraz z komunikatywnym angielskim
    Kennametal dąży do bycia najlepszym pracodawcą dla ponad 14 000 zatrudnionych osób w ponad 60 krajach świata. Operujemy w zróżnicowanym środowisku, ale naszym wspólnym językiem jest system wartości Kennametal: Kennametal Value Business System (KVBS). Jego kluczowym elementem jest rozwój talentów naszych pracowników, dzięki którym możemy szybko reagować na potrzeby Klienta.
    Stawiamy na rozwój wieloletnich relacji zarówno z naszymi klientami jak i naszymi współpracownikami!
    Nasze oczekiwania:
    • Płynna znajomość angielskiego
    • Lub płynna znajomość niemieckiego lub / i francuskiego wraz z komunikatywnym angielskim
    • Biegłość klawiaturowa I znajomość oprogramowania MS Office
    • Dokładność i skrupulatność
    • Proaktywność
    • Bardzo wysokie zdolności komunikacyjne
    • Nastawienie na potrzeby klienta, zdolność rozwiązywania problemów
    • Chęć do pracy w zróżnicowanym kulturowo, wielojęzycznym otoczeniu
    • Dodatkowe atuty: doświadczenie w pracy w środowisku B2B, praca dla międzynarodowej firmy, znajomość systemów ERP

    Zadania:

    • Utrzymanie najwyższych standardów Obsługi Klienta
    • Realizacja procesu Order to Cash w zakresie wprowadzania zamówień do systemu SAP, rozwiązywania problemów klienta, nadzoru nad terminową realizacją zamówień zgodnie z przyjętymi procedurami
    • Wspieranie lokalnych zespołów sprzedażowych
    • Ciągłe doskonalenie procesu zgodnie z metodyką Lean

    Oferujemy:

    • Przyjazne środowisko pracy
    • Wyzwania zawodowe
    • Szkolenia z systemu SAP
    • Konkurencyjne warunki zatrudnienia
    • Wsparcie w realizacji projektów i rozwoju zawodowym (m.in. dofinansowanie nauki języków)

     

    Prosimy o przesłanie CV poprzez naciśnięcie przycisku poniżej

    aplikuj

    Informujemy, ze skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
    Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"