Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Pracownik zespołu wsparcia użytkownika - Helpdesk
Centrum Informatyczne EdukacjiO firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- Specjalista
Pracownik zespołu wsparcia użytkownika - Helpdesk
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe informatyczne – średnie ze zdaną maturą lub wyższe;
- znajomość zagadnień z obszaru:
- budowy komputerów i sprzętu komputerowego;
- instalacji i konfiguracji systemów Microsoft Windows 7/8/10;
- instalacji i obsługi oprogramowania Microsoft Office 2010-2016;
- znajomość działania sieci LAN oraz urządzeń sieciowych;
- znajomość instalacji i konfiguracji drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych;
- znajomość konfiguracji urządzeń mobilnych (iPad, Samsung Galaxy Tab, itp.);
- umiejętność instalacji i konfiguracji standardowego oprogramowania i rozwiązywania problemów występujących podczas tych czynności;
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznych;
- umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność;
- komunikatywność;
- dokładność i zaangażowanie w pracy;
- zdolność do szybkiego działania i podejmowania decyzji;
- dobra organizacja pracy;
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w przygotowywaniu specyfikacji przetargowych;
- znajomość środowiska Active Directory;
Oferujemy:
- pełny etat;
- umowę o pracę;
- stałe godziny pracy;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Ogłoszenie archiwalne