Oferta pracy

Pracownik zespołu wsparcia użytkownika - Helpdesk

Centrum Informatyczne EdukacjiO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Specjalista
Pracownik zespołu wsparcia użytkownika - Helpdesk

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe informatyczne – średnie ze zdaną maturą lub wyższe;
  • znajomość zagadnień z obszaru:
  • budowy komputerów i sprzętu komputerowego;
  • instalacji i konfiguracji systemów Microsoft Windows 7/8/10;
  • instalacji i obsługi oprogramowania Microsoft Office 2010-2016;
  • znajomość działania sieci LAN oraz urządzeń sieciowych;
  • znajomość instalacji i konfiguracji drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych;
  • znajomość konfiguracji urządzeń mobilnych (iPad, Samsung Galaxy Tab, itp.);
  • umiejętność instalacji i konfiguracji standardowego oprogramowania i rozwiązywania problemów występujących podczas tych czynności;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznych;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność;
  • komunikatywność;
  • dokładność i zaangażowanie w pracy;
  • zdolność do szybkiego działania i podejmowania decyzji;
  • dobra organizacja pracy;

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • doświadczenie w przygotowywaniu specyfikacji przetargowych;
  • znajomość środowiska Active Directory;

Oferujemy:

  • pełny etat;
  • umowę o pracę;
  • stałe godziny pracy;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy