Oferta pracy

Praktykanci i Asystenci w Center of Excellence (Audit Tech Support)

EY (dawniej Ernst & Young)O firmie

  • śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Praca zdalna
  • Pełny etat
  • Praktykant / Stażysta
Praktykanci i Asystenci w Center of Excellence (Audit Support) Ta oferta dotyczy pracy zdalnej w ramach inicjatywy EY Everywhere. Nasze biuro w Łodzi jest dla Ciebie otwarte, ale teraz możesz rozpocząć swoją karierę i rozwijać się w EY z dowolnego miejsca w Polsce.

EY Center of Excellence to zespół wsparcia audytorów, który ma za zadanie wdrażać najnowsze technologie i wspierać innowacyjność wewnątrz globalnej organizacji. W EY masz dostęp do najnowocześniejszych technologii – m.in. EY Helix do analizy danych, EY Client Portal do globalnej wymiany informacji, EY Canvas, czyli „audytowy Facebook” na którym pracują wszyscy audytorzy EY na całym świecie.

Praktykanci i Asystenci w Center of Excellence

(Audit Tech Support)

Numer ref.: POL00205

Możliwości, które na Ciebie czekają:

Pracując w Zespole Audit Support masz dostęp do danych, na których opierają się kluczowe procesy firm działających w różnych branżach. Do naszego stałego portfolio należą sektory takie jak: technologie, przemysł, logistyka, media, bankowość, motoryzacja, energetyka, farmacja i wiele innych. Przeglądając i analizując umowy, faktury, paski wynagrodzeń i inne procesy poznasz łańcuch rozwiązań, dzięki którym działa biznes. Nie wymagamy umiejętności obsługi tych narzędzi – nauczymy Cię wszystkiego od podstaw, a do tego dodamy solidną porcję najlepszych tricków z Excela i praktycznej wiedzy z rachunkowości i analizy danych. Po zdobyciu doświadczenia masz możliwość wyboru dalszej ścieżki kariery – w stronę technologiczną lub pracy z klientami zewnętrznymi.

Twoje główne zadania:

  • Analiza danych finansowych dostarczanych przez audytorów
  • Przygotowywanie baz danych oraz raportów w dedykowanych narzędziach
  • Wsparcie w realizacji procedur audytowych

Umiejętności, które wykorzystasz:

  • Umiejętność podstawowej obsługi programu Ms Access
  • Znajomość programu Ms Excel w stopniu średnio-zaawansowanym
  • Analityczny i otwarty umysł
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

Docenimy również:

  • Znajomość języka SQL
  • Wiedza z zakresu podstaw rachunkowości
  • Wcześniejsze doświadczenia w obszarze analiz biznesowych

Pasujesz do nas jeśli:

Jeśli masz analityczny umysł, szybko się uczysz i wiesz, że w danych zapisana jest nie tylko przyszłość, ale także teraźniejszość biznesu – pasujesz do nas.

Oferujemy:

  • Kompleksowe szkolenia z narzędzi i procedur – od zera
  • Możliwość rozwoju na ścieżce technologicznej
  • Wsparcie finansowe i merytoryczne w zdobyciu Kwalifikacji Biegłego Rewidenta
  • Płatne praktyki lub pracę – wszystko zależy od Twojej dostępności. Jeśli chcesz pogodzić pracę ze studiami, będziemy potrzebować Twojego wsparcia w wymiarze minimum 30 godzin tygodniowo. Zaproponujemy Ci umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, jeśli posiadasz tytuł licencjata lub magistra.

Tworzymy miejsce pracy przyjazne osobom z niepełnosprawnościami.

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał. Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 300 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 3000, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu.

 

Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy. Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.

EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

 

Ogłoszenie archiwalne